خانه هزینه حمل بار ، ارسال ، کرایه نیسان از تهران به مشهد
2020-01-05 12:40


هزینه حمل بار ، ارسال ، کرایه نیسان از تهران به مشهد
دسته بندی: حمل کالا از تهران به مشهد | در: 1398-3-11


هزینه حمل بار ، ارسال ، کرایه نیسان از تهران به مشهد

یکی از خودروهای مهم و اصلی که برای جابجایی و ارسال بار به دلیل اندازه قسمت بار و همچنین خودرویی که توانایی جابجایی بارهای سنگین را دارد و ممنوعیتی از نظر ورود به داخل شهر را ندارد خودروی وانت نیسان یا همان وانت زامیاد است .

وانت باری با توانایی جابجایی بار تا دوتن و اندازه باری به طول 2.20 سانتیمتر و عرض 1.65 . به جهت اندازه بار مناسب و بزرگ نیسان بار برای حمل اثاثیه منزل برای خارج از شهر خودرو و وانت بار مناسبی میباشد .

خودرویی با حجم موتور 2400 سی سی و استفاده از یک موتور پرقدرت و گیربکش و دیفرانسیل قوی و با استحکام بدنه و استفاده از یک شاسی مستحکم طرفداران و مشتریان زیادی به جهت حمل و جابجایی بار در کشور دارا میباشد .  


خودرو نیسان وانت یا نیسان آبی توانایی حمل مجاز بار براساس قوانین پلیس راهی را تا 2000 گیلوگرم که در مجموع با وزن نیسان بار  که در حدود 1800 کیلوگرم میباشد 3800 کیلوگرم که در کارت خودرو ذکر شده است را میتواند جابجا نماید.

گروه حمل و نقل نتسان از این وانت بار برای جابجایی و حمل اثاثیه منزل شما برای حمل از مبدا مشهد به تهران یا سایر شهرستانها استفاده کرده تا در صورت درخواست وانت بار از جانب شما هم بهترین قیمت و بهترین نوع وانت بار موجود در کشور را به خدمت رسانی به شما عزیزان برساند .

هدف ما در باربری نتسان همکاری مستمر و پیگیر با شما مشتری عزیز میباشد تا شما ما را به دیگران نیز معرفی کنید . باربری نتسان بار حمل انواع کالای شما را از مبدا تهران و مشهد به تمام نقاط ایران با قیمتی فوق العاده با بیمه و بارنامه معتبر توسط رانندگان مجرب با استفاده از ناوگان به روز و آماده به کار در خدمت رسانی به شما میباشد .

گروه حمل و نقل نتسان بیمه کالای شما را به بهترین روش برای شما ممکن ساخته تا شما بتوانید با کمترین هزینه که بر روی بارنامه حمل کالای شما اعمال میشود بار خود را با خاطری امن و آسوده به راننده حمل کننده سپرده ودر مقصد آن را تحویل بگیرید .

گروه باربری نتسان در تهران و مشهد بهترین قیمت و با کمترین هزینه بیمه بارهای شما را از تهران و یا مشهد به هر نقطه از کشور اعم از تهران به یزد ، تهران به اصفهان ، تهران به شیراز ، تهران به بوشهر ، تهران به اهواز ، تهران به چابهار ، تهران به کیش ، تهران به مشهد ، تهران با شمال کشور ، تهران به تبریز و یا از تهران به هر نقطه از کشور  .... و همچنین از مشهد به یزد ،مشهد به تهران ، مشهد به تبریز ، مشهد به شمال کشور ، مشهد به زاهدان ، مشهد به چابهار ، مشهد به بوشهر ، مشهد به شیراز ، مشهد به اهواز ، مشهد به بندرعباس ، و یا از مشهد به  تمام نقاط کشور در خدمت رسانی به شما عزیزان آماده انجام تمامی امور و ارسال کالا و بسته بندی لوازمات شما با بیمه و بارنامه معتبر در تهران و مشهد میباشد

جهت اطلاع قیمت ، استعلام قیمت و نحوه هماهنگی و درخواست خودروی مناسب به جهت حمل بار و مشاوره با کارشناسان ما در تهران یا مشهد  با شماره تلفن های زیر تماس گرفته و یا از طریق وارد نمودن شماره تلفن خود در قسمت پنل مربوطه در سمت چپ تصویر و یا در صفحه اول سایت با ما در ارتباط باشید .


0 نظر



نظر شما چیست؟

1 | 1 رای Book