خانه ارزانترین سامانه حمل بار و باربری اینترنتی اثاثیه منزل اداری
2020-02-12 09:12


ارزانترین سامانه حمل بار و باربری اینترنتی اثاثیه منزل اداری
دسته بندی: باربری | در: 1398-9-2


نتسان سامانه حمل بار و باربری اینترنتی از مبدا تهران و مشهد به سراسر ایران دارای تنوع گسترده از انواع ماشین های نیسان – وانت بار- پیکان وانت – خاور مسقف – کامیونت – ده چرخ – کامیون و تریلی تا 70% تخفیف ارسال هرگونه بار اثاثیه منزل و اداری و خرده بار

گروه باربری نتسان با افتخار اعلام میدارد که سامانه حمل بار و باربری اینترنتی این باربری به صورت شبانه روزی و در تمام روزهای هفته در خدمت هموطنان عزیز می باشد. یکی از افتخارات باربری نتسان این می باشد که به صورت شبانه روزی آمده سرویس دهی به هموطنان عزیز می باشد در ادامه توضیحات بیشتری از تاریخچه باربری نتسان ارائه خواهیم کرد. لطفا همراه ما باشید.

باربری نتسان غریب یک دهه قبل در دو شهر بزرگ کشور عزیزمان ایران یعنی مشهد و تهران راه اندازی شد  از آغاز فعالیت این باربری همواره دو هدف اصلی توسط مدیران مجموعه عظیم نتسان در نظر گرفته شد 1- باید سامانه حمل بار و باربری اینترنتی از مبدا تهران و مشهد به سراسر ایران به عنوان ارزانترین باربری در بین هموطنان شناخته شود 2- باید سامانه حمل بار و باربری اینترنتی نتسان با کیفیت ترین نوع سرویس را در دو شهر مشهد و تهران ارائه دهد.

طبیعی بود برای رسیدن به این دو هدف تلاش زیاد باید صورت می گرفت و روزها و هفته ها گذشت تا این مجموعه توانست راهکارهایی را برای این دو هدف پیدا و در مجموعه پیدا سازی نماید در هر صورت با تمام سختی ها و مشکلاتی که در این مسیر ناهموار وجود داشت خوشبختانه با موفقیت های خوبی دست یافتیم و نتیجه این موفقیت ها امروز باعث شده است که باربری نتسان به عنوان ارزانترین سامانه حمل بار و باربری اینترنتی از مبدا تهران و مشهد و همچنین به عنوان با کیفیت ترین سامانه حمل بار و باربری اینترنتی از مبدا تهران و مشهد شناخته شود که این باعث افتخار این مجموعه می باشد.

البته در این موفقیت قطعا همکاری گسترده رانندگان و کارگران بسیار مهم بود و لازم میدانیم از تمام این عزیزان که حداکثر همکاری را با این مجموعه داشتند تشکر و قدردانی نمایمم و امیدواریم در ادامه بتوانیم به نحوی که شایسته می باشد از این زحمتکشان به صورت ویژه قدردانی و تشکر نماییم.

باربری نتسان هم اکنون در فضای مجازی به عنوان سامانه حمل بار و باربری اینترنتی کاملا شناخته شده می باشد و به طور خاص در شهر تهران و مشهد به صورت شبانه روز در حال سرویس دهی می باشد. ما هم اکنون در اینترنت به عنوان ارزانترین باربری شناخته شده هستیم و شما خواننده گرامی به راحتی میتوانید با یک جستجوی ساده متوجه این موضوع شوید که نتسان در موارد اولیه پیشنهادات گوگل قرار دارد.

موسسه باربری نتسان تمام موفقیت های خود را  به عنوان سامانه حمل بار و باربری اینترنتی مدیون حمایت هموطنان عزیزمان در شهرهای مشهد و تهران میداند و امیدوار می باشد همچنان باکاهش قیمت – نرخنامه و تعرفه حمل بار- اثاثیه - خرده بار منزل و اداری در این مسیر بیشتر قدم بردارد و باعث افزایش رضایتمندی مشتریان خود شود.

توصیه مجموعه باربری نتسان به همه مستاجرین - تولیدی ها - کارخانجات و صنایع کوچک و بزرگ این هست که اگر تاکنون از سامانه حمل بار و باربری اینترنتی نتسان سرویس دریافت نکرده اید حتما برای یک بار هم که شده اقدام به سفارش سرویس نمایید تا متوجه تفاوت در قیمت و کیفیت شوید بعد از آن قطعا مشتری دائم ما خواهید شد چرا که دقیقا همه مشتریان ما بعد از اولین سرویس , مشتری همیشگی ما شده اند.

اما سوالی که بارها و بارها از باربری نتسان شده است این بوده که چگونه این باربری توانسته است تا این اندازه قیمت و نرخنامه و تعرفه حمل بار را کاهش دهد در ادامه به دلایل این کاهش قیمت مختصر اشاره خواهد شد.

1- اولین و اساسی ترین ایده باربری نتسان برای کاهش قیمت به نفع مشتری این بود که روی مسیرهای برگشت سرمایه گذاری شود یا به عبارت دیگر تمام تلاش خود را انجام دهد تا سرویس ها از مسیر برگشت خالی و بدون بار برنگردن. به عنوان مثال اگر یک سرویس نیسان از شهر مشهد به تهران 100 هزار تومان باشد و قرار باشد مسیر برگشت را خالی برگردد مطمنان حاضر نیست راننده کمتر از قیمت مشخص شده به سرویس دهی اقدام نماید اما اگر در مسیر برگشت یک سرویس از تهران به مشهد داشته باشد و خالی برنگردد قطعا میتوان روی هزینه هردو مسیر رفت و برگشت کاهش قیمت شدیدی را اعمال کرد که هم برای راننده سود داشته باشد و هم برای مشتری.

2- باربری نتسان تا 70% از حق کمسیون و پورسانت خود گذشت و تخفیف در نظر گرفت به عبارتی دیگر اگر قرار بود برای یک سرویس نتسان 10 هزار تومان کمسیون بردارد ان را تا 3 هزار تومان کاهش داد.

3- در استخدام رانندگان منصف همت گمارد و تلاش گسترده ایی را در این زمینه انجام داد و بلاخره توانست به نتایج خوبی نیز برسد از طرفی رابطه مستقیم بین کاهش سود و افزایش فروش وجود دارد به عبارتی با کاهش سود و پایین آمدن نرخ نهایی کرایه تعداد سرویس ها  افزایش پیدا میکند و در نهایت منجر به افزایش درآمد برای رانندگان و مجموعه باربری می شود. 

همانگونه که ملاحظه می نمایید مجموعه عظیم نتسان مدت هاست بر روی کاهش قیمت برنامه ریزی و سرمایه گذاری نموده است تا امروز نتیجه آن را ببیند.


0 نظر



نظر شما چیست؟

1 | 1 رای Book