خانه حمل بار از مشهد با وانت کرایه و وانت تلفنی 70% تخفیف
2020-04-30 17:14


حمل بار از مشهد با وانت کرایه و وانت تلفنی 70% تخفیف
دسته بندی: باربری | در: 1399-2-9


اثاث کشی و اسباب کشی منزل و کالای اداری و تولیدات کارخانجات یا محصولات تولیدی ها توسط وانت تلفنی و وانت کرایه تخصص باربری مشهد با نام تجاری نتسان می باشد. وجود رانندگان راه بلد جاده ایی و کارگران ماهر جوان و ورزیده باعث شده است تا کیفیت جابجایی بار و اثاثیه با وانت کرایه مشهد دوچندان شود.

همشهریان عزیز مشهدی اگر حجم کالا و اثاثیه منزل و یا اداری شما زیاد نمی باشد و تصمیم دارید از شهر مشهد توسط وانت کرایه و وانت تلفنی ارسال و جابجا نمایید ما به شما یک پیشنهاد شگفت انگیز داریم: ما قادر هستیم جابجایی بار شما را همراه با بیمه نامه معتبر و همچنین صدور بارنامه معتبر از مشهد با 70% تخفیف ارسال نماییم.

در کنار تخفیف 70% بالا به اطلاع شما میرسانیم اکیپ های باربری مشهد دارای متخصصین بسته بندی و چیدمان اصولی بار و اثاثیه می باشند که این میتواند خاطر آسوده را برای شما عزیزان فراهم نمایند تا بدون دغدغه و نگرانی و به صورت تضمینی کالا و اثاثیه خود را در مقصد تحویل بگیرید.

ما در مجموعه عظیم باربری مشهد توانسته ایم تنوع بسیار خوبی از خودروهای سبک وانت کرایه و وانت تلفنی را تدارک ببینیم تا شما عزیزان برای هر حجم از بار و کالایی که دارید ماشین متناسب با همان ظرفیت را درخواست نمایید به این ترتیب معمولا باعث خواهد شد شما هزینه کمتری بابت جابجایی بار و اثاثیه خود پرداخت کنید.

وانت کرایه و وانت تلفنی موجود در باربری نتسان عبارتنداز : 1- وانت نیسان، ایده‌آل برای حمل بار سنگین 2- پیکان وانت 3- سایپا ۱۵۱  4- وانت کارا (مزدا) 5- وانت ریچ 6- ایران خودرو آریسان 7- وانت پادرا 8- فوتون تانلند 9- تویوتا هایلوکس 10- تندر۹۰ پیکاپ  11- وانت کاپرا ۲

تقریبا تمام وانت های حمل بار فوق ظرفیت های متفاوتی دارند که برای هر میزان حجم از بار شما همشهریان عزیز مفید می باشد البته در میان وانت بارهای فوق همانطور که میدانید نیسان و پیکان وانت جزء پرطرفدارترین ماشین های سبک حمل بار شهری و بین شهری می باشد که سالهای سال هست ما ایرانی ها جهت حمل بارهای با حجم کمتر از خاور از آن استفاده می نماییم.

در هرصورت ما با افتخار اعلام می نماییم حاضر هستیم در هر ساعت از شبانه روز و به صورت 24 ساعت و 7 روز هفته به محض تماس شما وانت تلفنی مورد نظر و وانت کرایه درخواستی شما را در هر نقطه و محله از شهر و حومه شهر که باشد برای شما عزیزان ارسال نماییم توجه نمایید که شما میتوانید همزمان با درخواست وانت تلفنی و وانت کرایه مورد نظر بخواهید که تعدادی کارگر نیز همراه آورده شود به عبارت دیگر وانت تلفنی های موجود در باربری نتسان همراه با کارگر و بدون کارگر می باشند.

در مورد باربری مشهد باید به شما عرض نماییم که این شرکت حمل و نقل در حدود یک دهه قبل به طور همزمان در شهر مشهد و تهران شروع به فعالیت نمود از جمله شعارهایی که این مجموعه از آغاز فعالیت خود همواره بر آن تاکید نمود ارائه نرخنامه تعرفه کرایه و قیمت حمل بار بود که قرار بر این شد که کمترین و ارزانترین کرایه در تمام ایران توسط این باربری ارائه شود و خوشبختانه هم اکنون این اتفاق افتاده است.

با توجه به توضیحات فوق دیگران شما عزیزان در شهر مشهد و تهران نباید نگران این باشید که مجبور هستید برای حجم کالا و بار کم یک خاور و کامیونت کرایه نمایید شما میتوانید میزان و حجم اثاثیه و بار خود را در هنگام تماس با ما اعلام نمایید و ما دقیقا به شما خودروی مورد نظر را معرفی مینماییم.

لازم به یاداوری می باشد که ناوگان باربری مشهد با نام تجاری نتسان بسیار گسترده می باشد و شامل انواع خودروهای سنگین در کنار وانت بار کرایه و وانت تلفنی می باشد که میتوان به 1- خاور مسقف 2- خاور روباز 3- کامیونت 4- کامیون 5- تریلی 6- ده چرخ اشاره نمود.

ما در باربری مشهد با نام تجاری نتسان در خدمت شما هستیم...

مطالب مرتبط


0 نظر



نظر شما چیست؟

1 | 1 رای Book