خانه حمل بار و اثاثيه از تهران به مازندران و همه شهرستان های شمال
2020-01-16 19:14


حمل بار و اثاثيه از تهران به مازندران و همه شهرستان های شمال
دسته بندی: بیمه بار | در: 1398-7-2


نتسان نامی آشنا در میان باربری های کشور برای حمل خرده بار و بارهای سنگین از تهران به شمال کشور استان مازندران و شهرهای ساری آمل بابل بهشهر قائم شهر نکا چالوس تنکابن بابلسر نوشهر رامسر فریدونکنار محمودآباد جویبار امیرکلا گلوگاه نور سوادکوه شیرود عباس آباد سیمرغ و میاندورود

مسیر تهران به مازندران و شهرهای این استان سرسبز  همیشه از متفاوت ترین مسیرهای شرکت باربری نتسان بوده است از این جهت می گوییم متفاوت زیرا دارای جاده های پر پیچ وخم و مسیرهای بارندگی معمولا در بیشتر وصول سال می باشد. همین دو مورد هم جزء چالش برانگیزترین موضوعات مربوط به هرنوع اسباب کشی و حمل بار و اثاثیه بین شهری می باشد.

حال با توجه به دو موضوع فوق یعنی جاده های غیرمسطح و پر پیچ و خم  و بارندگی های مستمر باعث می شود که یک باربری با سابقه و مطمئن ملاحظات لازم را برای این نوع بارها و خرده بارها در نظر بگیرد. در این مطلب سعی خواهیم کرد نکات ریز و درشتی را در مورد مسیرهای بین تهران به مازندران و شهرهای این استان بیان نماییم .

قبل از معرفی مسیرهای بین تهران و مازندران لازم میدانیم در مورد موسسه باربری نتسان نکاتی را بیان نماییم. موسسه نتسان به لطف حمایت همشهریان عزیز در دو شهر تهران و مشهد توانسته هست در مدت نه چندان دوری مقبولیت بسیار بالایی را در جلب رضایت مندی مشتریان به دست آورد. اما گاهی سوال میشود که چه نکات قوتی در مجموعه عظیم باربری نتسان وجود دارد که به این صورت توانسته هست در بین باربری های کشور شناخته شود که ما در پاسخ میگوییم:

 1- شرایط اقتصادی هموطنان عزیزمان را درک میکنیم و خودمان را همیشه جایی مراجعه کنندگانمان قرار میدهیم و تا حد ممکن از سود خود کاهش داده و این کاهش گاهی به حدی میرسد که مورد اعتراض همکاران قرار میگیرد در عوض با سرویس های زیادی که در روز انجام میدهیم این کاهش قیمت را جبران میکنیم.
2- در کنار کاهش چشمگیر قیمت,  تمام تلاشمان را انجام دادیم تا از کیفیت – دقت و سرعت عمل سرویس ها کم نشود. که میتوان برای این موضوع کارگران متخصص و ماشین های متعدد سبک و سنگین را نام برد. از جمله وانت بار – نیسان – خاور مسقف – تریلی و کامیون و ...
آری رعایت نکات فوق باعث شده است که باربری نتسان با وجود قیمت پایین سرویس هایش همچنان روی پای خود ایستاده باشد و تمام تلاش این مجموعه این هست که این رویه را ادامه دهد.

استان مازندران که در غرب استان گلستان و شرق استان گیلان قرار گرفته، از جنوب با استان‌های سمنان، تهران و قزوین هم‌مرز است. مرز شمالی این استان به دریای خزر محدود می‌شود. بر اساس آخرین تقسیمات کشوری، این استان در حال حاضر با مرکزیت شهر ساری، دارای ۱۶ شهرستان به نام‌های آمل، بابل، بابلسر، بهشهر، تنکابن، چالوس، رامسر، سوادکوه، قائم‌شهر، محمودآباد، نکا، نور، نوشهر، جویبار و گلوگاه است.

برای حمل بار – اثاثیه –اسباب کشی و خرده بار از شهر تهران به استان مازندران و شهرهای این استان سرسبز 3 مسیر وجو دارد:

مسیر شماره یک : از مسیر تهران قسمت شرق این شهر (که اتوبان بسیج نام دارد) را طی کرده و به طرف آبعلی و جاده دماوند برانید پس از طی شهرهای پردیس و رودهن و بومهن مسیر دوراهه می‌شود که اگر از سمت راست به سمت دماوند و فیروزکوه برانید از طریق جاده زیبای فیروزکوه به قائم‌شهر رسیده و از آنجا به ساری یا بابل می‌توانید ادامه مسیر دهید.

مسیر شماره دو : از مسیر شماره یک اگر بعد از بومهن سمت چپ را انتخاب کنید به امامزاده هاشم می‌رسید و مسیر موسوم به جاده هراز را در پیش دارید که البته نزدیک‌ترین مسیر برای رسیدن به شمال کشور همین مسیر است. بعد از امامزاده هاشم که درست در بلندترین مسیر جاده قرار دارد راه سرازیری را در پیش دارید که چشم‌انداز زیبای قله رفیع دماوند را در مسیر جاده می‌توانید به تماشا بنشینید. این مسیر (از تهران تا آمل) حدود ۲۰۰ کیلومتر است.

مسیر سوم : مسیر تهران به سمت کرج را در پیش گرفته و از ابتدای کرج، جاده چالوس را در پیش می‌گیرید. جاده چالوس یکی از زیباترین جاده‌های کشور است. وجود سفره‌خانه‌های زیبای کنار جاده‌ای در مسیر از سد کرج تا آسارا و بالاتر راه استراحت را هموارتر می‌کند. از آنجا که حدود ۲۱۳ کیلومتر (از کرج تا چالوس) مسیر را در پیش دارید می‌توانید به چالوس برسید.

باربری نتسان با سالها تجربه و حمل بار موفق بین شهری و درون شهری همواره مورد امین مردم ایران عزیز بوده است شما هموطن گرامی اگر تا به امروز از سرویس های ما استفاده نکرده اید میتوانید یک بار امتحان نمایید تا تفاوت را در کیفیت و قیمت مشاهده نماید.

جهت اطلاع قیمت ، استعلام قیمت و نحوه هماهنگی و درخواست خودروی مناسب به جهت حمل بار و مشاوره با کارشناسان ما در تهران یا مشهد  با شماره تلفن های زیر تماس گرفته و یا از طریق وارد نمودن شماره تلفن خود در قسمت پنل مربوطه در سمت چپ تصویر و یا در صفحه اول سایت با ما در ارتباط باشید .


1 نظر


ناهید پرهیزگار

1398-7-2 13:06

ممنونم از اینکه در این شرایط بد اقتصادی کمک میکنین تا اندکی از مشکلات مستجرین حداقل در هنگام جابجایی و اثاث کشی کمتر شود



نظر شما چیست؟

3 | 2 رای Book