خانه گمرک فرودگاه امام خمینی و نحوه جابجایی کالا
2020-01-05 12:56


گمرک فرودگاه امام خمینی و نحوه جابجایی کالا
دسته بندی: حمل کالا از تهران به مشهد | در: 1398-3-28


مراحل ترخیص کالا و حمل بار از گمرک فرودگاه امام خمینی

یکی از مهمترین مناطقی که نیازمند باربری و حمل بار و یکی از مهمترین مناطق ورود کالا در کشور میباشند گمرک فرودگاه امام خمینی و یکی از راههای ورود کالا به کشور در تهران  میباشد .
ابتدا مختصر توضیحات درباره فرودگاه بین المللی امام خمینی :
این فرودگاه در فاصله 30 کیلومتری شهر تهران در زمینی به وسعت 14 هزار هکتار در فشافویه ری دراتوبان تهران – قم واقع شده است . این فرودگاه جایگزین فرودگاه مهرآباد تهران و زیر نظر شرکت فرودگاههای کشور میباشد .


فرودگاه امام خمینی میزبان بیش از 40 شرکت هواپیمایی و با 700 پرواز هفتگی داخلی و خارجی به 30کشور جهان را انجام میدهد و بزرگترین فرودگاه کشور میباشد .
یکی از بخش های فرودگاه بین المللی امام خمینی قسمت ترخیص کالا و یا گمرک فرودگاه امام خمینی میباشد . این قسمت مربوط به دریافت و ترخیص اقلامی که از مسیر هوایی وارد کشور میشوند فعالیت میکنند و یکی از مهمترین شاه راههای واردات و صادرات از مسیر هوایی کشور میباشد .

حمل و نقل سریع و ایمن و نزدیکی فرودگاه امام خمینی به شهر تهران  و دسترسی آسان به جاده های ترانزیتی کشور از مزایای مهم گمرک امام میباشد .
گمرک فرودگاه امام خمینی بسیار بزرگ و شامل 6حوزه که حوزه های 1 و 2 تجاری ، حوزه 3 امانت پستی ، حوزه 4 برای مسیرهای مسافری و حوزه های 5 و6 برای نفت میباشند .
این گمرک به صورت شبانه روزی و واردات قطعی ، موقت و صادرات انجام میشود .
اولویت ترخیص کالا در گمرک فرودگاه امام و همچنین در بخش صادرات با کالاها و اقلامی که حجم و وزن زیادی ندارند .


برای ترخیص کالا میبایست ابتدا تشریفات گمرکی صورت بگیرد ،و کالا تحویل گرفته شود . ابتدا میبایست قبض انبار تنظیم شود سپس بارنامه بررسی شود ، پروفرما و لیست عدل بندی و گواهی مبدا جهت ترخیص بار از گمرک امام خمینی .
ترخیص کالا از گمرک امام خمینی را برعهده شرکت های ترخیص کننده کالا بگذارید .


گروه باربری نتسان در تهران و در فرودگاه امام خمینی یکی از شرکت های باربری که پس از ترخیص کالای شما از طریق وانت نیسان بار و یا خاور و کامیونت در داخل کشور

با بیمه و بارنامه معتبر بار شما به هر نقطه از کشور با بهترین و کمتریتن هزینه حمل و به دست شما میرساند .


ما بار شما را از هر کجای کشور به بهترین صورت ممکن با کمترین هزینه به تهران ( گمرک فرودگاه بین المللی امام خمینی ) حمل و یا از گمرک به تمام نقاط کشور حمل و جابجا میکنیم .  

ما در باربری نتسان آماده ارایه خدمات حمل بار  شما در تهران و مشهد و ارسال انواع خودرو باری اعم از وانت بار ، نیسان ، خاور ، کامیونت مسقف میباشیم .

گروه باربری نتسان در تهران و مشهد بهترین قیمت و با کمترین هزینه بیمه بارهای شما را از تهران و یا مشهد به هر نقطه از کشور اعم از تهران به یزد ، تهران به اصفهان ، تهران به شیراز ، تهران به بوشهر ، تهران به اهواز ، تهران به چابهار ، تهران به کیش ، تهران به مشهد ، تهران با شمال کشور ، تهران به تبریز و یا از تهران به هر نقطه از کشور  .... و همچنین از مشهد به یزد ،مشهد به تهران ، مشهد به تبریز ، مشهد به شمال کشور ، مشهد به زاهدان ، مشهد به چابهار ، مشهد به بوشهر ، مشهد به شیراز ، مشهد به اهواز ، مشهد به بندرعباس ، و یا از مشهد به  تمام نقاط کشور در خدمت رسانی به شما عزیزان آماده انجام تمامی امور و ارسال کالا و بسته بندی لوازمات شما با بیمه و بارنامه معتبر در تهران و مشهد میباشد

جهت اطلاع قیمت ، استعلام قیمت و نحوه هماهنگی و درخواست خودروی مناسب به جهت حمل بار و مشاوره با کارشناسان ما در تهران یا مشهد  با شماره تلفن های زیر تماس گرفته و یا از طریق وارد نمودن شماره تلفن خود در قسمت پنل مربوطه در سمت چپ تصویر و یا در صفحه اول سایت با ما در ارتباط باشید .


0 نظر



نظر شما چیست؟

1 | 1 رای Book