خانه باربری مشهد به چاه‌ مبارک دوراهک دلوار بادوله آباد انارستان
2020-07-01 08:39


باربری مشهد به چاه‌ مبارک دوراهک دلوار بادوله آباد انارستان
دسته بندی: باربری | در: 1399-4-5


حمل بار و اثاثیه توسط خاور کامیون کامیونت نیسان تریلی و ده چرخ از مشهد به بوشهر برازجان بندر گناوه بندر کنگان خورموج جم بندر دیر عالی‌شهر بندر دیلم آب‌پخش نخل تقی چغادک اهرم بنک بندر عسلویه وحدتیه کاکی بیدخون سعدآباد خارک شبانکاره بردستان بندر سیراف آبدان

باربری مشهد به چاه‌ مبارک دوراهک دلوار بادوله آباد انارستان در حدود یک دهه قبل به طور همزمان در مشهد و تهران با نام تجاری نتسان شروع به فعالیت نمود این موسسه حمل و نقل شهری و بین شهری توانسته در مشهد و تهران برای تمام مسیرهای بین شهری در بین صدها شرکت باربری ارزانترین کرایه نرخنامه و تعرفه را به هموطنان عزیز ارائه نماید که این موضوع باعث شده است لقب ارزانترین باربری را از خود نماید.

از سوی دیگر باربری مشهد به چاه ‌مبارک دوراهک دلوار بادوله آباد انارستان به جهت داشتن کارگران با سابقه و مورد اعتماد و همچنین رانندگان باتجربه و راه بلد بسیار مورد اعتماد همشهریان قرار گرفته است لذا شما مشتریان عزیز اگر تصمیم دارید از مشهد به هرکجای ایران بار و اثاثیه منزل و کالای اداری و تجاری خود را ارسال نمایید توصیه اکید داریم قبل هر اقدامی با این مجموعه ارتباط برقرار نمایید.

باربری مشهد به چاه ‌مبارک: چاه ‌مبارک شهری است واقع در شهرستان عسلویه استان بوشهر در جنوب ایران.

باربری مشهد به دوراهک: دوراهَک، شهری است از توابع بخش مرکزی در شهرستان دیر استان بوشهر که در ۲۸ آذر ۱۳۹۱، به شهر ارتقاء یافته‌است. دوراهک همچنین مرکز دهستان حومه شهرستان دیر نیز است.

باربری مشهد به دلوار: دِلوار شهری است بندری بر کرانهٔ خلیج فارس در استان بوشهر ایران. دلوار مرکز بخش دلوار شهرستان تنگستان است. شهر دلوار در جنوب خاوری شهر بوشهر و در فاصلهٔ کمی از دماغه بندرگاه قرار گرفته‌است.

باربری مشهد به بادوله: بادوله، شهری است از توابع بخش کاکی در شهرستان دشتی استان بوشهر که در ۲۸ آذر ۱۳۹۱، به شهر ارتقاء یافت.

باربری مشهد به آباد: آباد، شهری است از توابع بخش مرکزی شهرستان تنگستان در استان بوشهر که در ۲۸ آذر ۱۳۹۱، ارتقاء یافت.

باربری مشهد به انارستان: انارستان شهری است در استان بوشهر در جنوب ایران. این شهر از توابع شهرستان جم است.

باربری مشهد به برازجان: برازجان دومین شهر بزرگ استان بوشهر از نظر جمعیت است و در ۶۵ کیلومتری شمال شرق بندر بوشهر و بر سر راه ارتباطی و بازرگانی شیراز به کازرون و بوشهر و در ارتفاع ۸۰ متری از سطح دریا واقع شده‌است.

باربری مشهد به بندر گناوه: بندر گناوه یکی از شهرهای استان بوشهر ایران و مرکز شهرستان گناوه است.

باربری مشهد به بندر کنگان: بندر کنگان مرکز شهرستان کنگان در استان بوشهر در جنوب ایران واقع شده‌است.

باربری مشهد به خورموج: خورموج یکی از شهرهای استان بوشهر و مرکز شهرستان دشتی است.

باربری مشهد به جم: کیلومتری با مرکز استان قرار دارد. این شهر در مقایسه با بیشتر شهرهای استان بوشهر ، آب و هوایی معتدل تر دارد، ارتفاع این شهر از سطح دریا حدود ۶۴۱متر است. همچنین فاصله این شهر تا خلیج فارس۲۵ کیلومتر می‌باشد. بر اساس سرشماری سال ۱۳۹۵جمعیت شهر جم ۳۱٫٠٠٠،٠٠٠ نفر است.

باربری مشهد به بندر دیر: بندر دَیّر مرکز شهرستان دیر در استان بوشهر ایران است. این شهر بین ۲۷ درجه و ۵۱ دقیقه عرض شمالی و ۶۱ درجه و ۵۸ دقیقه طول شرقی از نصف النهار گرینویچ قرار گرفته‌است. فاصله آن تا تهران حدود ۱۳۰۰ کیلومتر می‌باشد.


0 نظر



نظر شما چیست؟

1 | 1 رای Book