خانه اولین, بزرگترین و ارزانترین باربری مشهد قزوین تا70%تخفیف
2020-01-25 20:52


اولین, بزرگترین و ارزانترین باربری مشهد قزوین تا70%تخفیف
دسته بندی: باربری | در: 1398-8-18


باربری مشهد به قزوین با نام تجاری نتسان به عنوان یکی از باربری های منتخب ایران می باشد که از حدود یک دهه قبل شروع به فعالیت نموده است و هم اکنون موفق ترین باربری در میان سایر باربرها در مشهد و تهران می باشد.

گروه باربری نتسان با شعار حمل ارزان و مطمئن حق هر هموطنی می باشد پا به عرصه باربری های کشور گذاشت و تاکنون توانسته است به اهداف تعیین شده و ترسیم شده خود برسد اما همچنان تلاش بسیار گسترده ایی را برای کاهش بیشتر قیمت – تعرفه و کرایه حمل بار و اثاثیه می نماید در کنار تلاش برای کاهش قیمت سعی نموده است تا هر روز برکیفیت سرویس های خود بیافزاید.

در این مقابه اطلاعاتی در مورد باربری مشهد به قزوین و شهرهای الوند، تاکستان، بوئین زهرا، محمودآباد نمونه ،شال، اسفرورین، آوج، اقبالیه، آبیک،محمدیه و بیدستان در اختیار خواننده محترم ارائه خواهیم کرد. و تعدادی از مسیرهای مهم جهت حمل بار – اثاثیه خرده بار – اسباب کشی و ... از مشهد به استان قزوین و سایر شهرهای این استان را معرفی خواهیم نمود. اما اجازه دهید قبل از پرداختن به موضوع فوق در مورد تجهیزات و ماشین ها و نمای کلی از باربری نتسان , مطالبی بیان نماییم.

موسسه حمل و نقل باربری نتسان حدود یک دهه قبل در دو شهر مشهد و تهران پایه ریزی شد و هدف اصلی این باربری شکستن قیمت ها و افزایش کیفیت سرویس دهی به هموطنان در این دو شهر بود. خیلی زود نتسان در میان همشهریان در این دو شهر شناخته شد از سوی دیگر تلاش های شبانه روزی مدیران مجموعه باربری نتسان باعث شد این باربری اکنون به دو هدف اصلی خود یعنی ارزان ترین باربری و همچنین سریعترین و مطمئن ترین باربری شناخته شود که باعث افتخار باربری نتسان می باشد.

داشتن ده ها اکیپ آماده به کار و متخصص در حمل و جابجایی بار – چیدمان بار و رانندگان مطمئن و دوره دیده باعث شده است که به شدت بر کیفیت کار افزوده شود حمل هرگونه بارهای منزل و اثاثیه  سبک و سنگین تخصص ماست مانند گاوصندوق-پیانو-بوفه های قدیمی – یخچال ساید بای ساید و...

از طرفی وجود تنوع گسترده از انواع ماشین های سبک و سنگین باعث شده است که هرنوع بار مشتری را با بهترین و باصرفه ترین قیمت جابجا نموده و به مقصد برسانیم.  تنوع ماشین ها از جمله ماشین های سبک مانند وانت بارهای مختلف-نیسان و ماشین های سنگین مانند تریلی – خاور –ده چرخ – کامیون و ...  به تعداد بسیار زیاد همیشه در دسترس می باشد.

خدماتی همچون حمل بار بین شهری با بارنامه معتبر و بیمه توسط رانندگان معتمد و آشنا به مسیرهای بین شهری باعث شده است که باربری نتسان در بالاترین درجه اعتماد همشهریان و هموطنان عزیز قرار گیرد.
همانطور که در ابتدا بیان شد یکی از پوئن های مثبت باربری نتسان و باربری مشهد به قزوین ارزان بودن آن می باشد در ادامه دلایل این ارزانی را اشاره خواهیم نمود.

اولین و اساسی ترین ایده باربری نتسان برای کاهش قیمت به نفع مشتری این بود که روی مسیرهای برگشت سرمایه گذاری شود . به عبارت دیگر وقتی سرویس از مشهد به قزوین می رود مسیر بازگشت از قزوین را خالی برنگردد که اگر این اتفاق بیفتد و مسیر برگشت نیز ماشین خالی نباشد به شدت برای مالک ماشین توجیه دارد که قیمت رفت را نیز کاهش دهد. باربری نتسان توانست به موفقیت های خوبی در این مورد برسد.

دومین دلیل ارزانی این می باشد که باربری نتسان تا 70% از حق کمسیون خود گذشت و تخفیف در نظر گرفت به عبارتی دیگر اگر قرار بود برای یک سرویس نتسان 10 هزار تومان کمسیون بردارد آن را تا 3 هزار تومان کاهش داد.

و اما سومین دلیل این هست که در استخدام رانندگان منصف همت گمارد و تلاش گسترده ایی را در این زمینه انجام داد و بلاخره توانست به نتایج خوبی نیز برسد از طرفی رابطه مستقیم بین کاهش سود و افزایش فروش وجود دارد به عبارتی با کاهش سود و پایین آمدن نرخ نهایی کرایه تعداد سرویس ها  افزایش پیدا میکند و در نهایت منجر به افزایش درآمد برای رانندگان و مجموعه باربری می شود.

اما در مورد مسیر مشهد به قزوین و سایر شهرهای استان قزوین : برای حمل بار- اثاثیه -خرده بار و اسباب کشی از مشهد به قزوین شما میتوانید از 1 مسیر استفاده نمایید.

مسیر 1     1047 کیلومتر     11 ساعت و 34 دقیقه

در تصویر شاخص میسر کاملا واضح نمایش داده شده است.

در پایان بار دیگر اعلام می نماییم که قطعا باربری نتسان ارزان ترین و منصفانه ترین سرویس را جهت هرگونه  حمل بار و خرده بار در اختیار شما قرار خواهد داد. حمایت شما باعث خواهد شد همچنان در مسیر کاهش قیمت ها قدم برداریم.


0 نظر



نظر شما چیست؟

1 | 1 رای Book