خانه با 70% تخفیف حمل بار و اثاثیه از مشهد به سبزوار خاور نیسان
2020-04-19 23:01


با 70% تخفیف حمل بار و اثاثیه از مشهد به سبزوار خاور نیسان
دسته بندی: باربری | در: 1399-1-14


باربری مشهد با افتخار اعلام می نماید که هرگونه بار و اثاثیه شما همشهریان عزیز را از مشهد به سبزوار در اسرع وقت و به صورت 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته با 70% تخفیف انجام میدهد. بنابراین اگر میخواهید از مشهد به سبزوار بار و اثاثیه خود را جابجا نمایید و اسباب کشی و اثاث کشی نمایید باربری مشهد ارزانترین باربری و مطمئن ترین باربری می باشد.

گروه باربری مشهد با نام تجاری نتسان با بیش از 10 سال سابقه درخشان در حمل و نقل شهری و بین شهری اکنون یکی از بزرگترین و مجهزترین باربری های مشهد می باشد که وظیفه حمل بار و اثاثیه و اسباب کشی همشهریان عزیز را در مشهد به عهده دارد یکی از مسیرهایی که همواره از مشهد سرویس داده میشود شهر سبزوار می باشد.

باربری مشهد بنا به رسالت و اهداف از قبل تعیین شده برای رفاه حال هموطنان عزیز جهت سرویس های شهری خود تخفیفات بسیار خوبی را در نظر گرفته است یکی از این مسیرهایی که تخفیف خوبی بر روی هر سرویس آن لحاظ شده است مسیر مشهد به سبزوار می باشد بنابراین اگر میخواهید از مشهد اثاثیه منزل و یا کالای اداری خود را به سبزوار ارسال نمایید قطعا باربری مشهد با نام تجاری توانا بهترین انتخاب هم از نظر قیمت کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار و هم از نظر تنوع ماشین های مدل بالا بهترین گزینه می باشد.

ناوگان باربری مشهد به سبزوار دارای انواع ماشین ها و خودروهای سبک و سنگین نیسان پیکان وانت کامیونت کامیون تریلی و ده چرخ می باشد که این تنوع ماشین باعث شده است که هرنوع نیاز مشتریان برای هر مقدار و هر حجم کالا و اثاثیه متناسب باشد که این به خودی خود بر قیمت تمام شده تاثیر داشته و به عبارت دیگر باعث کاهش قیمت کرایه نرخنامه تعرفه خواهد شد.

حال که تصمیم گرفتید از شهر مشهد به شهر سبزوار نقل مکان کنید عاقلانه اینست که اطلاعات خود را افزایش دهید. برای حمل بار و اثاثیه از مشهد به سبزوار شما دو مسیر دارید که میتوانید به دلخواه هرکدام را انتخاب نمایید اما تجربه رانندگان باربری مشهد مسیر شماره یک را پیشنهاد می نمایند هر دومسیر در تصویر بالا قببال نمایش می باشد.

مسیر شماره 1 از مشهد به سبزوار : 242 کیلومتر     2 ساعت و 42 دقیقه
مسیر شماره 2 از مشهد به سبزوار : 256 کیلومتر     3 ساعت و 23 دقیقه


فاصله شهر سبزوار از طریق جاده ۴۴ با مشهد در شرق ۲۳۰ کیلومتر و با تهران در غرب ۶۶۰ کیلومتر است. شهرستان سبزوار واقع در غرب استان خراسان رضوی براساس آخرین تقسیمات کشوری دارای سه بخش به نام‌های مرکزی و روداب و بخش ششتمد است. سبزوار در شمال شرق کشور قرار دارد و به آن بیهق نیز می‌گویند. پس از حمله مغول به سلطنت خوارزمشاه به دلیل دلاوری مدافعان فدایی موسوم به سربداران، اهالی‌اش برای مدتی به نام سربداران نیز شناخته می‌شدند.

سبزوار از مهم‌ترین مراکز جمعیتی، دانشگاهی، فرهنگی، اسلامی و تاریخی شمال شرق ایران به‌شمار می‌آید و به عنوان یکی از نمادهای تاریخ و علم ایران مطرح شده‌است. مراکز علمی و دانشگاهی و همچنین حوزه‌های علمیه این شهر از قدمتی دیرینه برخوردارند. این شهر خاستگاه اندیشمندان بزرگی در ادوار مختلف تاریخی بوده‌است و شاعران و نویسندگان بزرگی نیز به دنیای علم و ادب معرفی کرده‌است که ابن یمین فریومدی و محمود دولت‌آبادی از جمله آن‌ها هستند.

تاریخ‌نگار بزرگ ایران ابوالفضل بیهقی نیز منسوب به این شهر است. دانشگاه علوم پزشکی سبزوار، دانشگاه حکیم سبزواری و دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه‌های مهم این شهر می‌باشند. هم‌اکنون ۱۴ دانشگاه و مؤسسهٔ آموزش عالی بزرگ در این شهر مشغول به کار می‌باشند. باربری مشهد به صورت روزانه و مستمر با 70% تخفیف هرگونه بار و اثاثیه شما هموطنان عزیز را از مشهد به این شهر جابجا خواهد نمود.

گروه باربری مشهد با نام تجاری نتسان با شعار حمل ارزان و مطمئن حق هر هموطنی می باشد پا به عرصه باربری های کشور گذاشت و تاکنون توانسته است به اهداف تعیین شده و ترسیم شده خود یعنی ارزانترین قیمت حمل بار برسد اما همچنان تلاش بسیار گسترده ایی را برای کاهش بیشتر قیمت – تعرفه و کرایه حمل بار و اثاثیه می نماید در کنار تلاش برای کاهش قیمت سعی نموده است تا هر روز برکیفیت سرویس های خود بیافزاید.


0 نظر



نظر شما چیست؟

1 | 1 رای Book