خانه نازلترین و ارزانترین باربری مشهد به آمل بابل قائم‌شهر ساری
2020-02-09 21:38


نازلترین و ارزانترین باربری مشهد به آمل بابل قائم‌شهر ساری
دسته بندی: باربری | در: 1398-11-1


گروه باربری مشهد آماده حمل بار اثاثیه خرده بار از مشهد به سراسر کشور با تخفیف ویژه و تا 70% تخفیف می باشد حمل بار به استان مازندران و شهرهای ساری آمل بابل قائم‌شهر بهشهر چالوس نکا بابلسر تنکابن نوشهر فریدونکنار رامسر جویبار محمودآباد امیرکلا نور گلوگاه کتالم وسادات شهر زیرآب عباس‌آباد خلیل شهر رستمکلا خرم‌آباد شیرود چمستان کلاردشت هچیرود ارطه سلمان‌شهر با انواع خودروهای سبک و سنگین نیسان پیکان وانت خاور کامیونت کامیون تریلی و ده چرخ به صورت شبانه روزی و 7 روز هفته در خدمت همشهریان عزیز می باشد.

یکی از افتخارات باربری مشهد این می باشد که توانسته است برای مسیرهای خاص و پر سرویس کرایه قیمت و تعرفه حمل بار را تا 70% کاهش دهد که این در نوع خود حرکت بزرگ می باشد. گروه باربری مشهد با فراهم نمودن مسیر بازگشت به خوبی توانسته است شرایطی را فراهم نماید که هزینه و کرایه رفت نیز به شدت کاهش یابد.

یکی از این مسیرها مسیر مشهد به استان مازندران و شهرهای ساری آمل بابل قائم‌شهر بهشهر چالوس نکا بابلسر تنکابن نوشهر فریدونکنار رامسر جویبار محمودآباد امیرکلا نور گلوگاه کتالم وسادات شهر زیرآب عباس‌آباد خلیل شهر رستمکلا خرم‌آباد شیرود چمستان کلاردشت هچیرود ارطه سلمان‌شهر می باشد.

با توضیح فوق توصیه می نماییم اگر تصمیم به حمل بار و اثاثیه و اثاث کشی و اسباب کشی از مشهد به این استان سرسبز را دارید حتما با ما تماس حاصل فرمایید تا از شرایط ایجاد شده تخفیف بهره مند شوید.

حمل بار و اثاثیه از مشهد به ساری - حمل بار و اثاثیه از مشهد به آمل - حمل بار و اثاثیه از مشهد به بابل - حمل بار و اثاثیه از مشهد به قائم‌شهر - حمل بار و اثاثیه از مشهد به بهشهر - حمل بار و اثاثیه از مشهد به چالوس - حمل بار و اثاثیه از مشهد به نکا - حمل بار و اثاثیه از مشهد به بابلسر- حمل بار و اثاثیه از مشهد به تنکابن- حمل بار و اثاثیه از مشهد به نوشهر- حمل بار و اثاثیه از مشهد به فریدونکنار- حمل بار و اثاثیه از مشهد به رامسر- حمل بار و اثاثیه از مشهد به جویبار- حمل بار و اثاثیه از مشهد به محمودآباد- حمل بار و اثاثیه از مشهد به امیرکلا - حمل بار و اثاثیه از مشهد به نور- حمل بار و اثاثیه از مشهد به گلوگاه- حمل بار و اثاثیه از مشهد به کتالم وسادات شهر- حمل بار و اثاثیه از مشهد به زیرآب - حمل بار و اثاثیه از مشهد به عباس‌آباد- حمل بار و اثاثیه از مشهد به خلیل شهر- حمل بار و اثاثیه از مشهد به رستمکلا - حمل بار و اثاثیه از مشهد به خرم‌آباد - حمل بار و اثاثیه از مشهد به شیرود - حمل بار و اثاثیه از مشهد به چمستان- حمل بار و اثاثیه از مشهد به کلاردشت - حمل بار و اثاثیه از مشهد به هچیرود - حمل بار و اثاثیه از مشهد به ارطه

اما در مورد باربری مشهد باید عرض نماییم که این باربری حدود یک دهه قبل به طور همزمان در مشهد و تهران با نام تجاری نتسان شروع به فعالیت نمود از آغاز فعالیت این مجموعه همواره تلاش زیادی صورت گرفت تا حد امکان کیفیت سرویس دهی افزایش یابد و از آن طرف هزینه سرویس دهی کاهش داد شود که خوشبختانه این موضوع خیلی زود اتفاق افتاد و هم اکنون باربری مشهد به عنوان ارزانترین باربری در مشهد و تهران شناخته شده می باشد.

در ادامه بیشتر با شهرهای مهم استان مازندان آشنا شویم:

باربری مشهد به ساری : ساری از پرجمعیت‌ترین شهرهای شمال ایران و پایتخت پیشین ایران، مرکز استان مازندران و شهرستان ساری است. این شهر پرجمعیت‌ترین و بزرگترین شهر استان مازندران و از بزرگترین شهرهای شمال کشور به‌شمار می‌رود. ساری همچنین یکی از قدیمی‌ترین شهرهای ایران محسوب می‌شود.

باربری مشهد به آمل: آمُل یک شهر در استان مازندران و مرکز شهرستان آمل است. آمل یکی از قدیمی‌ترین شهرهای ایران، قطب صنعت و صادرات و فرهنگ استان مازندران، پایتخت برنج ایران، قطب زیست‌فناوری و نبوغ ایران، یکی از قدیمی‌ترین مراکز یک‌جانشینی جهان، از شهرهای مهم ترابری، کشاورزی، گردشگری، معدنی و صنعتی ایران و از مهم‌ترین شهرهای مرتبط به علم در تاریخ معروف به شهر تاریخ و فلسفه است.

باربری مشهد به بابل: بابُل  معروف به شهر بهارنارنج مرکز شهرستان بابل- از پرجمعیت‌ترین شهرهای استان مازندران می‌باشد. این شهر به دو منطقه شهری تقسیم می‌شود. بابل مرکز مخابرات استان مازندران و مرکز منطقه ۱ مخابراتی کشور ایران می‌باشد. جمعیت شهرِ بابل در سرشماری سال ۱۳۹۵ برابر با ۲۵۰۲۱۷ نفر بوده‌است.

باربری مشهد به قائم‌شهر: قائم‌شهر از پرجمعیت‌ترین و بزرگترین شهرهای استان مازندران و شمال ایران و مرکز شهرستان قائم‌شهر می‌باشد که در ناحیهٔ البرز مرکزی قرار گرفته و در گذشته آن را شاهی می‌نامیدند.

باربری مشهد به بهشهر: بهشهر از شهرهای استان مازندران و مرکز شهرستان بهشهر است که در گذشته آن را اشرف می‌نامیدند. مردم بهشهر به زبان مازندرانی سخن می گویند. طبق آخرین سرشماری جمعیت بهشهر در سال ۱۳۹۵ بالغ بر ۹۷،۴۰۲ نفر می‌باشد.

باربری مشهد به چالوس: چالوس از شهرهای کُهن استان مازندران است که در جلگه میانی کرانه دریای خزر جای گرفته‌است. شهر چالوس در شرق شهرستان چالوس قرار دارد. اکثریت جمعیت شهر چالوس را بومیان کلارستاق که طبری تبار هستند تشکیل می دهند. مردم بومی شهر چالوس به زبان مازندرانی، که به تبری کلارستاقی شهرت دارد، صحبت می‌کنند.

باربری مشهد به نکا: نکا شهری صنعتی توریستی در استان مازندران در شمال ایران. این شهر مرکز شهرستان نکا است؛ و در اندک منابع و سفرنامه‌های قدیمی نام این شهر مشاهده می‌گردد. اما چنان‌که در کتیبه‌ای چوبی که بر در معصوم‌زاده نکا سید عبدا… میر ترابی که در منطقه آرامگاه نکا واقع است و چیزی حدود ششصد و اندی قدمت دارد شهر نکا با ها نوشته شده‌است؛ بنابراین شکل صحیح نوشتاری آن (نکاه) بوده‌است

به هر تقدیر این قرائن بیشتر تأکید می‌نماید که نام این شهر با گذشت زمان به صورت زیر از آناهایتگاه به نکا درآمده‌است.

باربری مشهد به بابلسر: بابُلْسَر یکی از شهرهای ساحلی استان مازندران، در شمال ایران، بین دریای مازندران و رشته کوه البرز قرار دارد. این شهر مرکز شهرستان بابلسر است. این شهرستان ۱۲۴٫۳۲۳ نفر جمعیت دارد که معادل ۴/۴ درصد جمعیت کل استان است. بابلسر در سال ۹۵ دارای ۵۹٬۹۶۶ نفر جمعیت بوده‌است. بابلسر با پهنه ۱۳۵۰ هکتار در مصب رودخانه بابلرود و در کرانه جنوبی دریای مازندران و در ۵۲ درجه و ۳۹ دقیقه و ۳۰ ثانیه طول جغرافیایی و ۳۶ درجه و ۴۳ دقیقه عرض جغرافیایی قرار دارد. مردم بابلسر به زبان مازندرانی گویش می‌کنند.

مطالب مرتبط


0 نظر



نظر شما چیست؟

5 | 1 رای Book