خانه حمل بار و اثاثیه تضمینی خیابان مطهری شمالی با باربری مشهد
2020-03-03 22:19


حمل بار و اثاثیه تضمینی خیابان مطهری شمالی با باربری مشهد
دسته بندی: باربری | در: 1398-12-9


نزدیکترین باربری به خیابان مطهری شمالی تا 70% تخفیف زیر قیمت تمام باربری های مشهد در اسرع وقت حمل بار و اثاثیه شهری و بین شهری توسط نیسان خاور کامیون کامیونت تریلی و ده چرخ

ما در باربری مشهد با افتخار اعلام می نماییم که آماده حمل بار و اثاثیه و همچنین بسته بندی کالای منزل و اداری شما هموطنان عزیز در خیابان مطهری شمالی به صورت 24 ساعت شبانه روزی و 7 روز هفته می باشیم.

حضور به موقع و ارائه ارزانترین قیمت کرایه نرخنامه و تعرفه از اهداف مهم و پایه باربری مشهد می باشد در همین راستا در تمام خیابان ها و بلوار های مهم و پرترافیک مشهد مستقر می باشیم تا بتوانیم بعد از تماس مشتری در حداقل زمان ممکن خود را به محل بارگیری برسانیم.

یکی از خیابان هایی که به صورت مستمر توسط باربری مشهد سرویس دهی می شود خیابان مطهری شمالی می باشد به همین جهت چندین اکیپ با ماشین های مدل بالای نیسان وانت خاور مسقف در این خیابان مستقر می باشد تا به بهترین شکل و ارزانترین قیمت کار سرویس دهی را انجام دهند.

اما در مورد باربری مشهد باید عرض نماییم که این باربری در حدود یک دهه قبل با نام تجاری نتسان در شهر مشهد و تهران به طور همزمان شروع به فعالیت نمود و از همان آغاز فعالیت همواره بر کاهش کرایه و نرخنامه تایید نمود تا بلاخره توانست در مدت کوتاهی به عنوان ارزانترین باربری در ایران شناخته شود.

خیابان مطهری مشهد در منطقه 2 مشهد قرار گرفته است. خیابان مطهری شمالی از چهارراه میدان‌بار مشهد شروع می شود. از گذشته چهارراه میدان‌بار مشهد محلی برای خرید عمده خواروبار مشهدی‌ها بوده است. پارک مطهری در حاشیه این خیابان قرار دارد. بنیاد ژنتیک استان خراسان رضوی هم دارای مسیری از خیابان مطهری هست.

بلوار مطهری شمالی از شمال به بزرگراه شهید چراغچی، از جنوب به بلوار قرنی، از شرق به خیابان عبادی و از غرب به بلوار شهید کریمی می‌رسد. حمل اثاثیه منزل و اسباب کشی در مشهد و همچنین به شهرستان های سراسر کشور تخصص موسسه حمل و نقل و باربری مشهد می باشد. این یک شعار نیست ما علاوه بر حفظ کیفیت و استفاده از کارگران متخصص و بیمه شده , هزینه جابجایی و حمل اثاثیه و سایرخورده بارهای فروشگاه ها و مغازه ها را تا 70 % درصد کاهش دادیم شما میتوانید با تماس با شرکت ما از این واقعیت مطلع شوید.

نزدیکترین باربری به خیابان مطهری شمالی تا 70% تخفیف زیر قیمت تمام باربری های مشهد در اسرع وقت حمل بار و اثاثیه شهری و بین شهری توسط نیسان خاور کامیون کامیونت تریلی و ده چرخ  

تغییر مکان زندگی همیشه همراه با استرس می باشد و نگرانی های خاص خود را خواهد داشت. مخصوصا اگر برای اولین بار می خواهید از یک خانه ویلایی به یک آپارتمان نقل مکان کنید. بهتر است قبل از اثاث کشی در مورد قوانین آپارتمان نشینی اطلاعات لازم را کسب کنید مخصوصا قوانین خاص آپارتمانی که قصد زندگی در آنجا را دارید. در این صورت در حین حمل اثاثیه منزل و همینطور پس از آن در زندگی در آپارتمان خود کمتر دچار حاشیه خواهید شد. معمولا رعایت نکردن قوانین حاکم بر آپارتمان یا عدم آگاهی از قوانین باعث ایجاد تنش در بین همسایه ها خواهد شد و زندگی عادی فرد را مختل خواهد کرد. پس بهتر است حتما در مورد این قانون ها آگاهی کافی را بدست آورید.

ما در باربری مشهد به کمک شما خواهیم آمد و سعی خواهیم نمود با بسته بندی اسباب و اثاثیه شما همشهریان عزیز و همچنین باز و بسته نمودن انواع نصبیات مانند پرده – لوستر – کرکره و یا حتی کولر و ... تا حد توان خود از دغدغه ها و نگرانی شما در هنگام اثاث کشی بکاهیم.

در پایان مجدد تاکید می نماییم در صورتی که می خواهید از یکی از خیابان های مشهد از جمله بلوار مطهری شمالی حمل بار و اثاثیه نمایید قطعا باربری مشهد با نام تجاری نتسان بهترین گزینه برای شما هم از نظر ارزانترین قیمت و هم از نظر نزدیکتر بودن می باشد.


0 نظر



نظر شما چیست؟

1 | 1 رای Book