خانه باربری مشهد به کبودراهنگ | اثاث کشی و حمل بار و اسباب کشی با کمترین تعرفه و نرخنامه از مشهد
2021-09-26 21:03


باربری مشهد به کبودراهنگ | اثاث کشی و حمل بار و اسباب کشی با کمترین تعرفه و نرخنامه از مشهد
دسته بندی: باربری | در: 1400-7-4


باربری مشهد به کبودراهنگ – نتسان به عنوان یک از بزرگترین و موفق ترین شرکت های حمل و نقل شهری در مشهد می باشد که در تمام مناطق مشهد و حومه جهت ارائه خدمات سریع مطمئن و ارزان در خدمت شما هموطنان عزیز می باشد. شما احتمالا با جستجوی یکی از کلید واژه های باربری مشهد به کبودراهنگ - همدان -بهار-رزن-لالجین-صالح اباد- ملایر-نهاوند-تویسرکان-اسداباد-مهاجران-قهاوند-فیروزان-سامن-سرکان-شیرین سو-گل تپه وارد این صفحه شده اید.

باربری مشهد به کبودراهنگ – ما در گروه باربری نتسان که نام تجاری باربری مشهد به می باشد سعی نموده اییم با به کارگیری بهترین پرسنل و ماشین های حمل کالا و اثاثیه مدل بالا آسودگی خاطر را برای شما عزیزان فراهم نماییم در این مطلب به موضوعات همدان -بهار-رزن-لالجین-صالح اباد- ملایر-نهاوند-تویسرکان-اسداباد-مهاجران-قهاوند-فیروزان-سامن-سرکان-شیرین سو-گل تپه   خواهیم پرداخت.

باربری مشهد به کبودراهنگ -  تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل و (همدان -بهار-رزن-لالجین-صالح اباد- ملایر-نهاوند-تویسرکان-اسداباد-مهاجران-قهاوند-فیروزان-سامن-سرکان-شیرین سو-گل تپه  ) را برای شما عزیزان تدارک ببنید و امروز با افتخار اعلام می نماییم که باربری نتسان در بین تمام شرکت های باربری ارزانترین نرخنامه و تعرفه را ارائه می نماید.


جاهای دیدنی کبودرآهنگ 
کبودرآهنگ شهری در استان همدان ایران است که بخش قابل توجهی از جاهای دیدنی همدان را تشکیل می دهد تاریخ بنای شهر کبودرآهنگ طبق قرائن و شواهد موجود به بیش از چهارصد سال می‌رسد. کبودراهنگ مرکب از دو کلمه کبود و راهنگ است.زبان رایج و اکثریت شهرستان ترکی آذربایجانی و عده‌ای نیز به زبان فارسی تکلم می‌کنند.
شهرستان کبودراهنگ در شمال غربی استان همدان قرار داشته و از شمال با شهرستان خدابنده از غرب به شهرستان بیجار و قروه از جنوب به شهرستان‌های بهار و همدان و از شرق به شهرستان‌های رزن و فامنین محدود است.
کبودراهنگ دارای شهرک صنعتی ویان و کارخانه فولاد ویان است که در نزدیکی روستای ویان قرار دارند. همچنین نیروگاه شهید مفتح در سال ۱۳۷۵ در نزدیکی این شهر ساخته شد. نیروگاهِ شهید مفتح با تولیدِ سالیانه ۴۰ هزار و ۴۸۵ مگاوات تولیدِ ناخالصِ نیروی برق، یکی از نیروگاه‌های حرارتی کشور است که ۶۰ درصدِ برق تولیدی آن در استان همدان مصرف می‌شود و ۴۰ درصدِ باقی‌مانده نیز به استان‌های همجوار همچون مرکزی، استان کردستان و استان زنجان صادر می‌شود.
غار علیصدر
غار علیصدر یکی از بی‌نظیر ترین و خوش منظره‌ترین غارهای طبیعی قابل قایقرانی جهان است که در روستای علیصدر از توابع بخش گل تپه در شهرستان کبودرآهنگ و ۷۵ کیلومتری شمال غربی شهر همدان قرار دارد.سقف غار که در برخی قسمت‌ها تا ۱۰ متر از سطح آب ارتفاع دارد، پوشیده از رسوبات کربنات کلسیم خالص و مخلوط با عناصر شیمیایی دیگر است. این رسوبات استلاگمیت‌هایی با فرم‌های جذاب ایجاد کرده‌اند و در کف غار و جاهایی که آب وجود ندارد، نیز استلاگمیت‌ها منظره زیبایی بوجود آورده اند.
منشا آب غار چشمه‌های زیرزمینی و علاوه‌بر آن، ریزش‌های جوی است که به صورت قطرات آب از دیواره‌ها و سقف غار به درون آب می‌ریزد. باربری مشهد به کبودراهنگ – در کل این غار عظیم از طریق فرسایش و ایجاد حفره‌های ریز در توده سنگ‌های آهکی و به‌هم پیوستن تدریجی این حفره‌ها در طی سالیان طولانی ایجاد شده است. غار علیصدر که بزرگ‌ترین غار آبی جهان به‌شمار می‌رود، در ۱۵ دی ۱۳۸۷ در فهرست میراث طبیعی ایران به ثبت رسید.
طبق گفته‌ی زمین‌ شناسان قدمت سنگ‌های این غار به ۱۳۰ تا ۱۹۰ میلیون سال قبل باز می‌گردد. سطح آب درون غار از صفر تا ۱۴ متر در حال نوسان و آب دریاچه بدون بو، رنگ، مزه و فاقد حیات جانوری است. همچنین هوای داخل غار مطبوع و عاری از هر گونه گرد و غبار است.
عبور از این غار آبی شگفت انگیز بسیار ساده و آسان است و این همان چیزی است که غار آبی علیصدر را نسبت به بسیاری از غارهای آبی جهان متمایز می‌کند.اهالی روستاهای اطراف غار به ویژه روستای علی صدر از این غار به عنوان سد بهره‌برداری می‌کردند و همین موضوع باعث شد ارتفاع سطح آب تا دهانه‌ی ورودی غار بالا بیاید و امکان دسترسی به دورن غار را از بین ببرد.
روستای روعان
روستای روعان با قابلیت های فراوان، در این روستا تعداد ۲۴۰۰ نفر در قالب ۵۸۰ خانوار در کنار یکدیگر زندگی می کنند و بحمدالله از نعمت خانه بهداشت ،مسجد ،مدرسه ابتدایی پسرانه و دخترانه و راهنمایی پسرانه و دخترانه برخوردارند . شغل اکثر اهالی روستا کشاورزی و دامداری است. باربری مشهد به کبودراهنگ – در این روستا مثل اکثر روستاهای استان محصولاتی چون گندم، جو،سیفی جات و… کشت می شود. به برکت مزارع یونجه اهالی خوب این روستا به کار دامداری و دامپروری مشغولند .و حتی در این روستا دامداری نیمه صنعتی و صنعتی هم وجود دارد .که می توانیم بگوییم اکثر آنها شیر حاصل از دامداری های خودشان را در اختیار کارخانه های شیر استان قرار می دهند . این روستا از آب و هوای خیلی خوبی برخوردار است.
قلعه باشقورتاران
روستای باشقورتاران در بخش شیرین‌سو از توابع شهرستان کبودراهنگ و در شمالی‌ترین نقطه استان قرار دارد. روستای باشقورتاران، شمالی‌ترین روستای استان بوده و دارای پتانسیل‌های بسیاری در زمینه گردشگری از جمله قلعه باستانی بر فراز کوهی مشرف به منطقه است که با بی‌توجهی مسئولان مواجه شده به طوری که هنوز ساکنان روستا با مشکل تأمین آب شرب دست و پنجه نرم می‌کنند.
موزه فسیل‌های دریایی
موزه فسیل‌های دریایی داخل شهرداری شهر شیرین‌سو قرار دارد، که با مرکز شهرستان کبودرآهنگ ۴۰ کیلومتر فاصله دارد. فسیل فیل دریایی که در منطقه شیرین‌سو کشف شده است و به دوره میوسین مربوط می‌شود در این موزه نگهداری می‌شود. پیشینه این فسیل به ۱۵/۹۷ تا ۲۰/۴۳ میلیون سال پیش بر می‌گردد.
باربری مشهد به کبودراهنگ و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات باربری مشهد به کبودراهنگ - همدان -بهار-رزن-لالجین-صالح اباد- ملایر-نهاوند-تویسرکان-اسداباد-مهاجران-قهاوند-فیروزان-سامن-سرکان-شیرین سو-گل تپه   را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.

 

مطالب مرتبط

خدمات حمل بار و جابه جایی از مشهد به سبزوار | با 40% تخفیف بهار و تابستان 1403 با باربری نتسان

خدمات حمل بار و جابه جایی از مشهد به سبزوار | با 40% تخفیف بهار و تابستان 1403 با باربری نتسان

1403-1-9
خدمات حمل بار و اثاث کشی و جابه جایی از مشهد به نیشابور | با 40% تخفیف بهار و تابستان 1403 با باربری نتسان

خدمات حمل بار و اثاث کشی و جابه جایی از مشهد به نیشابور | با 40% تخفیف بهار و تابستان 1403 با باربری نتسان

1403-1-8
خدمات حمل بار و جابه جایی از مشهد به کاشان  | با 40% تخفیف بهار و تابستان 1403 با باربری نتسان

خدمات حمل بار و جابه جایی از مشهد به کاشان | با 40% تخفیف بهار و تابستان 1403 با باربری نتسان

1403-1-7
خدمات حمل بار و جابه جایی اثاثیه منزل از مشهد به اصفهان  | با 40% تخفیف بهار و تابستان 1403 با باربری نتسان

خدمات حمل بار و جابه جایی اثاثیه منزل از مشهد به اصفهان | با 40% تخفیف بهار و تابستان 1403 با باربری نتسان

1403-1-6



خدمات حمل بار و جابجایی اثاثیه و اسباب کشی منزل و اداری از مشهد به کردکوی | با 40% تخفیف بهار و تابستان 1403 با باربری نتسان

خدمات حمل بار و جابجایی اثاثیه و اسباب کشی منزل و اداری از مشهد به کردکوی | با 40% تخفیف بهار و تابستان 1403 با باربری نتسان

1403-1-3
خدمات حمل بار و جابجایی اثاثیه و اسباب کشی منزل و اداری از مشهد به گرگان | با 40% تخفیف بهار و تابستان 1403 با باربری نتسان

خدمات حمل بار و جابجایی اثاثیه و اسباب کشی منزل و اداری از مشهد به گرگان | با 40% تخفیف بهار و تابستان 1403 با باربری نتسان

1403-1-3
 خدمات حمل بار و جابجایی اثاثیه و اسباب کشی منزل و اداری از مشهد به خلخال | با 40% تخفیف بهار و تابستان 1403 با باربری نتسان

خدمات حمل بار و جابجایی اثاثیه و اسباب کشی منزل و اداری از مشهد به خلخال | با 40% تخفیف بهار و تابستان 1403 با باربری نتسان

1403-1-3
خدمات حمل بار و جابجایی اثاثیه و اسباب کشی منزل و اداری از مشهد به اردبیل | با 40% تخفیف بهار و تابستان 1403 با باربری نتسان

خدمات حمل بار و جابجایی اثاثیه و اسباب کشی منزل و اداری از مشهد به اردبیل | با 40% تخفیف بهار و تابستان 1403 با باربری نتسان

1402-12-23


0 نظر



نظر شما چیست؟

1 | 1 رای Book