خانه حمل بار و اثاثیه منزل باربری مشهد به کاشمر خاور نیسان
2020-04-19 23:06


حمل بار و اثاثیه منزل باربری مشهد به کاشمر خاور نیسان
دسته بندی: باربری | در: 1399-1-17


گروه حمل و نقل باربری مشهد با نام تجاری نتسان آماده حمل بار و اثاثیه از مشهد به کاشمر در اسرع وقت به صورت 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می باشد این مجموعه عظیم دارای بیش از صد اکیپ فعال در تمامی مناطق مشهد و خیابان ها و بلوارها می باشد که بعد از تماس شما عزیزان در کمتر از 10 دقیقه در محل بارگیری حضور پیدا خواهند کرد

اگر تصمیم دارید از مشهد به شهر کاشمر اسباب کشی و اثاث کشی نمایید و یا می خواهید کالای اداری و تجاری و یا تولیدات کارخانه خود را به شهر کاشمر ارسال و منتقل نمایید ما به شما مژده می دهیم که موسسه حمل و نقل باربری مشهد بنا به دلایلی که در زیر اشاره خواهد شده بهترین باربری می باشد که این وظیفه را با کمال میل قبول می نماید

1- باربری مشهد به ادعای خود مشتریان ما ارزانترین قیمت کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار شهری و بین شهری و به طور خاص مسیر مشهد به کاشمر را در بین تمام شرکت های باربری ارائه می نماید.

2- باربری مشهد با نام تجاری نتسان به جهت داشتن ناوگان مدرن از انواع خودروهای سبک و سنگین مدل بالا, در کلاس مجهزترین باربری های کشور محسوب می شود از جمله این خودروها می توان به خاور مسقف خاور روباز کامیونت کامیون تریلی و ده چرخ اشاره نمود.

3- وجود کارگران و نیروهای جوان متعهد با اخلاق و از همه مهمتر با سابقه طولانی در زمین حمل و جابجایی انواع اسباب و اثاثیه سبک و  سنگین باعث شده است که یکی از مطمئن ترین و مورد اعتماد ترین اکیپ ها را در اختیار داشته باشد.

4- صدور بارنامه معتبر و همچنین بیمه نامه معتبر برای تمامی مسیرهای شهری و بین شهری از جمله حمل بار و اثاثیه از مشهد به کاشمر باعث ایجاد آسودگی خاطر برای مشتریان بوده است.

5- در کنار موارد فوق میتوان به خدماتی همچون بسته بندی اثاثیه – باز و بسته نمودن پرده لوستر و ... – حمل بارهای سنگین مانند پیانو گاوصندوق میزهای نهار خوری بزرگ یخچال ساید نیز اشاره نمود.

کاشمر با نام تاریخی کشمر مرکز شهرستان کاشمر، در شرق ایران و جنوب غربی استان خراسان رضوی و در حدود ۲۴۰ کیلومتری شهر مشهد قرار دارد. این شهر یکی از شهر‌های باستانی ایران می‌باشد. از محصولات مهم این شهر می‌توان به زعفران، انواع مختلف انگور، انار، کشمش، و فرش دستباف اشاره کرد.

در حال حاضر کاشمر دارای پنج مرکز آموزش عالی شامل دانشگاه پیام نور کاشمر، دانشگاه آزاد اسلامی کاشمر، دانشگاه جهاد دانشگاهی کاشمر، مرکز آموزش عالی کاشمر و دانشکده پرستاری می‌باشد. قالی‌بافی، زیلوبافی، گیوه بافی، تهیه پارچه‌های دست‌باف و بافتن چادرشب ابریشمی مهم‌ترین صنایع دستی این شهرستان را تشکیل می‌دهند. بر پایه سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سال ۱۳۹۵ جمعیت این شهر ۱۰۲٬۲۸۲ نفر (در ۳۱٬۷۷۵ خانوار) بوده ‌است.

جهت نقل مکان و حمل بار و اثاثیه از مشهد به کاشمر توسط باربری مشهد باید مسافت 234 کیلومتر را طی نماییم که این مسافت فاصله زمانی براساس سرعت میانگین 100 کیلومتر بر ساعت حدودا 2 ساعت و 23 دقیقه می باشد.

حال با توضیحات فوق انصافا متقاعد خواهید شد که باربری مشهد بهترین گزینه برای حمل بار و اثاثیه از مشهد به کاشمر می باشد در مورد باربری مشهد که عضو مجاز اتحادیه حمل و نقل می باشد باید عرض نماییم که این باربری در حدود یک دهه قبل به طور همزمان در مشهد و تهران شروع به فعالیت نمود و از همان آغاز فعالیت جهت ارائه سرویس های منظم و بدون حاشیه و از طرفی ارزان برنامه ریزی گسترده نمود که خوشبختانه اکنون به تمام اهداف و برنامه های خود رسیده است. 


0 نظر



نظر شما چیست؟

1 | 1 رای Book