خانه ارزانترین باربری مشهد به هشترود خاور نیسان
2020-06-09 21:32


ارزانترین باربری مشهد به هشترود خاور نیسان
دسته بندی: باربری | در: 1399-3-5


باربری مشهد به هشترود آماده حمل بار و اثاثیه از تمام نقاط و محلات مشهد با 70% تخفیف می باشد بنابراین اگر تصمیم دارید از هر خیابان منطقه و محله این شهر به هر کدام از شهرهای استان آذربایجان شرقی و به طور خاص هشترود نقل مکان نمایید باربری مشهد ارزانترین قیمت و تعرفه را به شما اعلام می نماید

باربری مشهد به هشترود با نام تجاری نتسان حدود یک دهه قبل به طور همزمان در مشهد و تهران شروع به فعالیت نمود مدیران باربری مشهد از ابتدا یک هدف بسیار مهم را تعیین نمودن و آن اینکه شرکت حمل و نقل اسباب و اثاثیه باربری مشهد به هشترود باید ارزانترین نرخنامه را در بین تمام شرکت های باربری شهر مشهد به مشتریان خود ارائه نماید.

مدتی گذشت اما این اتفاق خوب افتاد و هم اکنون ارزانترین قیمت کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار و اثاثیه از مشهد به سراسر کشور از جمله شهرهای استان آذربایجان شرقی توسط باربری مشهد به هشترود توسط باربری مشهد ارائه شده است و این افتخار بسیار بزرگی برای تمام مجموعه و پرسنل این شرکت می باشد.

گروه باربری نتسان بین تعداد سرویس کم ولی قیمت و تعرفه بالا و تعداد سرویس زیاد اما کرایه و نرخنامه پایین و منصفانه راه دوم را انتخاب نمود که خوشبختانه خیلی زود مورد استقبال هموطنان عزیز  قرار گرفت. اما هیچگاه مدیران باربری نتسان به شرایط موجود راضی نبوده و نیستند و همواره تلاش نموده اند تا بتوانند این راه را همچنان ادامه دهند و سعی نماید تا با جذب مشتریان بیشتر و کاهش کرایه حمل بار و اثاثیه در شهر تهران و مشهد بر رضایتمندی مشتریان خود بیافزایند.

دارا بودن انواع ماشین های سبک و سنگین حمل بار و اثاثیه بار از جمله نیسان – پیکان وانت – خاور – کامیون – کامیونت – تریلی و ده چرخ باعث شده است که مشتری براساس میزان بار و اثاثیه خود ماشین متناسب را انتخاب نماید که این خود باعث کاهش قیمت نهایی میشود و این نیز در نوع خود در میان تمام باربری های کشور بی نظیر می باشد.

باربری مشهد به هشترود به طور مستقیم بارنامه معتبر را برای بارهای بین شهری و شهری صادر می نماید و همچنین با فراهم نمودن بیمه نامه معتبر نیز بر اطمینان خاطر مشتریان خود افزوده است بنابراین در صورتیکه تصمیم به حمل بار و اثاثیه از مشهد به سراسر کشور و به طور خاص استان آذربایجان شرقی را دارید, باربری مشهد بهترین گزینه برای شما همشهریان عزیز هم از نظر کیفیت و هم از نظر قیمت می باشد.

مجموعه بزرگ و عظیم باربری مشهد به هشترود با نام تجاری نتسان مفتخر هست اعلام نماید 7 روز هفته و به صورت 24 ساعت شبانه روز آماده سروریس دهی می باشد. سرویس های ارائه شده در هرساعت از شبانه روز نه تنها افزایش قیمت ندارد بلکه شامل تخفیفات نیز می باشد.

یکی از خدماتی که باربری مشهد به هشترود آذربایجان شرقی در طی سالهای ارائه سرویس دهی به همشهریان عزیز در سطح شهر مشهد داشته است بسته بندی اثاثیه منزل و یا اداری و همچنین هر نوع کالای شما که نیاز به بسته بندی دارد می باشد که این کار توسط افراد متخصص و به صورت 100% تضمین شده انجام خواهد گرفت . دقت نمایید بسته بندی اصولی کالا و اثاثیه شما علاوه بر اینکه کمک به سالم رساندن محموله به مقصد میکند باعث میشود که حجم کمتری گرفته شود. ما توصیه میکنیم حتما همشهریان عزیز از این خدمت باربری مشهد استفاده نمایند مخصوصا با توجه به هزینه بسیار اندکی که برای این خدمت دریافت می شود بسیار توجیه پذیر می باشد.

اما حقیقت مطلب برای کاهش کرایه و قیمت و هزینه حمل بار و اثاثیه در شهر مشهد و تهران به این راحتی نمی باشد چرا که باربری نتسان نیز مانند بسیاری از باربری های دیگر جهت ارائه خدمات به هموطنان عزیزمان می بایست از رانندگان و دارندگان وسایل سبک و سنگین حمل بار کمک میگرفت تا بتواند این حجم بالا از تقاضا را پاسخ دهند. این موضوع یعنی اینکه کرایه دریافتی از مشتری به راننده و مالک ماشین داده می شود و باربری تنها مبلغ بسیار ناچیزی کرایه دریافتی از مشتری را به عنوان کمسیون و پورسانت برمیدارد و الباقی به راننده داده میشود.

با توجه به توضیح فوق قطعا متوجه شده اید که باربری ها معمولا در کاهش کرایه کمتر میتوانند مانور دهند چرا که در صورتی که باربری قیمت خیلی پایین به مشتری پیشنهاد دهد احتمالا راننده و مالک ماشین از ارائه سرویس دهی خود داری نماید به همین جهت می باشد که برای کاهش قیمت تعرفه و نرخنامه به نفع مشتری می بایست باربری خود فداکاری نماید و از سهم پورسانت خود تا می تواند بکاهد تا قیمت تمام شده برای مشتری تا جایی که امکان دارد کاهش یابد.

ما در باربری مشهد با این شیوه توانستیم کرایه حمل بار را به کف برسانیم ...


0 نظر



نظر شما چیست؟

1 | 1 رای Book