خانه باربری مشهد به فردیس | 70 % تخفیف خاور نیسان کامیونت تریلی
2021-08-01 09:19


باربری مشهد به فردیس | 70 % تخفیف خاور نیسان کامیونت تریلی
دسته بندی: باربری | در: 1400-2-21


باربری مشهد به فردیس با افتخار اعلام می نماید که هر نوع اسباب کشی و اثاث کشی منزل اداری و تجاری را از مبدا مشهد به سراسر کشور توسط انواع خاور نیسان وانت کامیونت کامیون تریلی و ده چرخ از مبدا مشهد به فردیس - کمالشهر - آسارا - طالقان - تنکمان - کوهسار - گرمدره - گلسار - چهارباغ - هشتگرد - محمدشهر - شهرجدید هشتگرد با ارزانترین قیمت و کمترین نرخنامه و تعرفه در مقایسه با دیگر همکاران و تا 70% تخفیف ویژه به صورت شبانه روزی و حتی در ایام تعطیل با بیش از 10 سال سابقه کار انجام میدهد.

باربری مشهد به فردیس با بیش از 10 سال سابقه درخشان در حمل و نقل کالا و اثاثیه منزل شهری و بین شهری از مبدا مشهد به فردیس و تمام شهرهای استان فردیس در خدمت شما همشهریان عزیز می باشد در این مطلب به موضوعات فردیس- کمالشهر - آسارا - طالقان - تنکمان - کوهسار - گرمدره - گلسار - چهارباغ - هشتگرد - محمدشهر - شهرجدید هشتگرد  خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه خدمات خود را از جمله انواع حمل بار و اسباب کشی از مشهد به فردیس توسط باربری مشهد با نام تجاری نتسان را با ضمانت و 100% تضمین شده در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهیم ما در مجموعه عظیم باربری مشهد همواره در کنار شما خواهیم بود. 

باربری مشهد به فردیس با نام تجاری نتسان همچنین افتخار خود می داند که در ارائه خدمات بسته بندی اصولی و حرفه ایی بار – بیمه نامه معتبر - بارنامه معتبر حمل بارهای سنگین و نامتعارف و ... در خدمت شما بزرگواران باشد در حال حاضر ما آماده حمل هرنوع بار شما عزیزان از مبدا مشهد به شهرهای فردیس - کمالشهر - آسارا - طالقان - تنکمان - کوهسار - گرمدره - گلسار - چهارباغ - هشتگرد - محمدشهر - شهرجدید هشتگرد  می باشیم . ما در باربری مشهد با نام تجاری نتسان با بیش از 10 سال سابقه درخشان انواع جابجایی بار با خاور مسقف - خاور روباز – کامیونت – کامیون - تریلی و ده چرخ را برای مشتریان خود تدارک دیده ایم .


باربری مشهد به فردیس - حمل بار و اثاثیه منزل و اداری از مشهد به فردیس و کمالشهر - آسارا - طالقان - تنکمان - کوهسار - گرمدره - گلسار - چهارباغ - هشتگرد - محمدشهر - شهرجدید هشتگرد  توسط مجموعه بزرگ باربری مشهد با نام تجاری نتسان صورت میگیرد که دارای بیش از 10 سال حضور موفق در جاده های مشهد و حومه می باشد تخفیف استثنایی - کیفیت کار - منظم و سریع بودن اولویت خدمات ما جهت باربری مشهد به فردیس می باشد.


فردیس مرکز شهرستان فردیس در استان البرز می‌باشد. فردیس از ابتدای سال ۱۳۹۶ از شهرستان و شهرداری کرج جدا شده و تبدیل به شهرستان فردیس شد که اکنون دارای فرمانداری و شهرداری مستقل می‌باشد. فردیس از شهرک‌های بسیاری تشکیل شده که می‌توان از شهرک ناز در جنوب غربی، شهرک طلائیه در جنوب و شهرک منظریه و شهرک طالقانی در شمال و شهرک دهکده (خانه) در غرب آن را نام برد.
مهم‌ترین قسمت فردیس خیابان اصلی آن [بلوار شهدای فردیس] (شامل فلکه اول تا فلکه پنجم) و بلوار شهید قریشی شمالی است که مرکز تجاری بزرگی محسوب می‌شود. محله فردیس با مصوبه دولت، موقعیت مناسبی از لحاظ شهر و شهرستان به دست آورده ‌است. این شهرستان با داشتن امکانات مناسب و زیرساختهای مطلوب و از همه مهم‌تر نزدیکی به تهران و ارزانی مسکن (خرید و اجاره) (درصورت نبود ترافیک سی دقیقه تا تهران فاصله دارد) موقعیت بسیار خوبی دارد.
زبان: مردم فردیس به زبان فارسی و گویش کرجی صحبت می‌کنند. فردیس شهری مهاجرپذیر است و آذری‌ها، لرها، کردها، آبادانی‌ها، نیشابوری‌ها و بقیه اقوام در این شهر زندگی می‌کنند. اکثریت جمعیت فردیس را مهاجران تشکیل می‌دهند.
امکانات آموزشی: این شهرستان دارای مهدکودک‌های فراوان بوده و مشکل اصلی آن در آموزش کمبود مدارس ابتدایی است. از قدیمی‌ترین مدارس ابتدایی فردیس می‌توان مدرسه کوثر را نام برد که در سال ۱۳۶۰ تأسیس شده‌است. 
از جمله اماکن تفریحی و امکانات شهری فردیس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
سینمای فردیس در فلکه پنجم آن واقع شده‌است. از دیگر مکان‌های بزرگ تفریحی فردیس، می‌توان از پارک تندرستی واقع در بلوار امام خمینی فردیس نام برد.
در حال حاضر تعداد زیادی از بانک‌های کشور از جمله صادرات، کشاورزی، سپه، ملی، ملت، انصار، ایران‌زمین، آینده، پاسارگاد، قوامین، مهر، توسعه تعاون، مسکن، تجارت، رفاه کارگران، شهر، سرمایه و سینا دارای شعبهٔ فعال در فردیس هستند.
از پاساژهای مهم فردیس می‌توان به پاساژ کویتی، پاساژ طلای قائم ، پاساژ طلای پرنس، پاساژ نظری، پاساژ و مرکز کامپیوتر بعثت، پاساژ آویژه، پاساژ ارگ و پاساژ طلای البرز اشاره کرد.
آتش‌نشانی منطقه ۳ کرج در بلوار شهدا 
مرکز مخابرات صدوقی
کلانتری فردیس 
فرهنگسرای فردیس 
بازار میوه و تره‌بار بوستان، مروارید، بازار مرکزی 
مصلی فردیس
ادارهٔ پست 
دادگستری فردیس
پارک تندرستی واقع در بلوار امام خمینی
پاساژ و شهربازی الماس

باربری مشهد به فردیس - در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم انواع خدمات حمل بار و اثاثیه منزل و اداری از مشهد به فردیس - کمالشهر - آسارا - طالقان - تنکمان - کوهسار - گرمدره - گلسار - چهارباغ - هشتگرد - محمدشهر - شهرجدید هشتگرد  را با ارزانترین قیمت و تا 10% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر همکاران در سطح شهر مشهد تقدیم مشتریان نماییم. توصیه می نماییم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به درخواست سفارش هر نوع خودروی سبک و سنگین را از هر شخص و شرکتی نمایید با شماره 09150276300 – 05136633333  تماس برقرار کنید تا از لیست قیمت با تخفیف ویژه  و 70% این مجموعه مطلع و بعد از مقایسته نسبت به سفارش خودرو مورد نظر اقدام نمایید.

 


0 نظر



نظر شما چیست؟

1 | 1 رای Book