خانه باربری مشهد به شهرکیان | اثاث کشی و حمل بار و اسباب کشی با کمترین تعرفه و نرخنامه از مشهد
2021-10-23 19:03


باربری مشهد به شهرکیان | اثاث کشی و حمل بار و اسباب کشی با کمترین تعرفه و نرخنامه از مشهد
دسته بندی: باربری | در: 1400-8-1


باربری مشهد به شهرکیان – نتسان به عنوان یک از بزرگترین و موفق ترین شرکت های حمل و نقل شهری در مشهد می باشد که در تمام مناطق مشهد و حومه جهت ارائه خدمات سریع مطمئن و ارزان در خدمت شما هموطنان عزیز می باشد. شما احتمالا با جستجوی یکی از کلید واژه های باربری مشهد به شهرکیان - شهرکرد- فارسان - هفشجان - جونقان - سامان - فردانیه - بن - شهرکیان - سورشجان - بلداجی - باباحیدر - بروجن - لردگان - فرخ شهر وارد این صفحه شده اید.

باربری مشهد به شهرکیان – ما در گروه باربری نتسان که نام تجاری باربری مشهد به می باشد سعی نموده اییم با به کارگیری بهترین پرسنل و ماشین های حمل کالا و اثاثیه مدل بالا آسودگی خاطر را برای شما عزیزان فراهم نماییم در این مطلب به موضوعات شهرکرد- فارسان - هفشجان - جونقان - سامان - فردانیه - بن - شهرکیان - سورشجان - بلداجی - باباحیدر - بروجن - لردگان - فرخ شهر خواهیم پرداخت.


باربری مشهد به شهرکیان -  تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل و (شهرکرد- فارسان - هفشجان - جونقان - سامان - فردانیه - بن - شهرکیان - سورشجان - بلداجی - باباحیدر - بروجن - لردگان - فرخ شهر) را برای شما عزیزان تدارک ببنید و امروز با افتخار اعلام می نماییم که باربری نتسان در بین تمام شرکت های باربری ارزانترین نرخنامه و تعرفه را ارائه می نماید.


جاذبه های گردشگری و دیدنی شهرکیان
کیان شهری از توابع بخش مرکزی شهرستان شهرکرد در استان چهارمحال و بختیاری ایران است. شهری گم نام ولی با تمدن غنی و مردمانی غیور. شهر كیان از معدود سكونت گاه های كشور است كه قدمتی بالای 7000 سال را برای آن تخمین زده اند. شهری كه به جز تاریخ غنی، افرادی تقدیم جامعه كرده كه در هر زمان از سردمداران حكومت های گذشته تا كنون بوده اند. شهری آرام برای زندگی به دور از هیاهوی كاذب دنیای كنونی. شهری كه با دیدنی های تاریخی و طبیعی مسافران زیادی طی سال به خود می بیند و مهمان نوازی دیرینه خود را تقدیم آنها می كند.
باربری مشهد به شهرکیان - «شهر كیان» كه در گذشته به «شه رز» و همچنین«سرخ لار» شناخته می شده، در سال های اخیر با نام «شهرك» و اخیرا با تغییر یافتن از روستا به شهر، با نام «شهر كیان» شناخته می شود. مردمی این شهرغالبا ترك زبان هستند. شهری كه اكثریت جمعیت آن را اهالی بومی این شهر تشكیل می دهند.
جاذبه های گردشگری و دیدنی شهرکیانمهم ترین و با ارزش ترین مكان های شهر کیان ، وجود آستان باشكوه امامزاده شاهزاده عزیز الله از فرزندان امام حسن مجتبی (ع) در این شهر است. امامزاده ای صاحب كرامت كه همه روزه زائران زیادی را از شهر های اطراف به سمت خود جذب می كند. امامزاده در میان پاركی سرسبز و در كنار مقبره شهدای گمنام دفاع مقدس در فضایی آرام و دلنشین قرار گرفته است. در كنار این امامزاده عظیم الشان، صحنی بزرگ و زیبا و در سوی دیگر، مسجدی بنا شده است.
در شمال شهر كیان، آثار و بقایایی از یك تپه تاریخی به نام «گورگای تپه» وجود دارد. متاسفانه این تپه تاریخی طی سالیان اخیر به شدت مورد آسیب های طبیعی و انسانی قرار گرفته است. این تپه تاریخی برای اولین بار توسط باستان شناس آلمانی به نام آلن زاگارل مورد بررسی قرار گرفت. باربری مشهد به شهرکیان - آثار و سفالینه های بدست آمده از این تپه و دیواره های تخریب شده آن نشان از وجود سكونت در این مكان در هزاره پنجم قبل از میلاد مسیح را دارد. كشف سفالینه ها، تیغه های مسی طبیعی و ظروفی كه اغلب در موزه شهركرد و دیگر مناطق كشور نگهداری میشود، و شباهت آن با سفالینه های دشت خوزستان، همدان و شوش نشان دهنده ارتباطی بین این منطقه و دیگر مناطق باستانی كشور بوده است. شهری قدیمی و باستانی كه نشانگر ارتباط فعال با دیگر تمدن های باستانی كشور را داشته است.
در میان شهر مسجد جامع محمد علی بیگ، خود نمایی می كند. مسجدی سنتی و با معماری زیبا كه بنای آن به دوره تیموری و باز سازی آن در زمان افشاریان برمی گردد. این مسجد زیبا دارای دو شبستان بهاره و زمستانه می باشد كه در كنار رواق شرقی آن كه با ستون های سنگی خود اوج معماری را در ایران باستان نشان می دهد. وجود مساجد متعدد در این شهر كوچك نشان از اعتقاد بالا و مذهبی بودن اهالی این شهر از گذشته تا كنون بوده است.
در جنوب شرقی شهركیان و در كنار جاده ارتباطی شهركرد به خوزستان پاركی بسیار وسیع و سرسبز با نام «قزل حصار» واقع شده است. پاركی كه با مساحت 230000 متر و درختان زیبا و امكانات رفاهی معمول، محلی برای اقامت مسافران و محل تفریحی برای بومیان می باشد. پاركی كه در بلندای تپه ای به همین نام احداث شده است. در اطراف این پارك طبیعی زیبا، محلی برای دوچرخه سواری و بازی كودكان ساخته شده است.
در ساختمان حمام قدیمی شهر، موزه ای مردم شناسی دائر گردیده است. موزه ای كه به همت اهالی بومی شهر با جمع آوری وسائل تاریخی و قدیمی و همچنین وسائل مورد استفاده در زمان های گذشته برای كشاورزی و تهیه انواع آرد و غذا در این مكان زیبا و تاریخی بنا شده است. از جمع آوری و راه اندازی این موزه مردم شناسی می توان به فرهنگ بالای اهالی این شهر و همت بی بدیل آنها پی برد.
  جاهای دیدنی چهار محال و بختیاری
امامزاده شاهزاده عزیزالله

امامزاده شاهزاده عزیزالله از فرزندان امام حسن مجتبی(ع) است که حرم مطهر ایشان در شمال شرقی شهر کیان در چهارمحال و بختیاری واقع است. باربری مشهد به شهرکیان -  این امامزاده دارای بقعه و ساختمانی است که در اطراف آن آیات قرآنی حک شده و نقاشی‌های مختلفی در آن به کار رفته است. نقل است در حدود ۱۵۰ سال پیش این سید بزرگوار در این شهر سکونت داشتند و به جهت پاکی باطن و خلوص نیت، مردم ارادت بسیار به ایشان داشتند و کرامات زیادی از ایشان نقل شده است.
آستان باشکوه امامزاده عزیزالله (ع) در انتهای پارک شهرکیان، مقابل آرامگاه شهدای گمنام این شهر واقع شده است که پس از عبور از سردر باشکوه به صحن بقعه و از آنجا به مدخل اصلی بقعه می‌رسیم که توسط شش پلکان به آن راه می‌یابد.
در پیشانی ایوان کتیبه‌ای در زمینه‌ کاشی سبز با خط خوش نستعلیق نوشته شده« یا شاهزاده عزیزالله فرزند امام حسن مجتبی (ع) بانی حاج حفیظ الله آزادی و حاجی گرجعلی مالکی» همچنین دور اتاق مرقد را یک شبستان بزرگ احاطه کرده است و در سمت غرب آن یک مسجد نسبتاً بزرگی الحاق شده است.
پارک قزل حصار
این پارک یکی از اصلی ترین تفرجگاه های اهالی شهر کیان بوده و همچنین مسافران و گردشگرانی که به این شهر سفر می کنند، برای سپری کردن روزی آرام از فضای این پارک بهره می برند.اطراف این پارک مسیر زیبایی به طول بیش از ۲ کیلومتر به منظور پیاده‌روی و دوچرخه سواری موسوم به جاده نشاط احداث شده‌است.
باربری مشهد به شهرکیان و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات باربری مشهد به شهرکیان - شهرکرد- فارسان - هفشجان - جونقان - سامان - فردانیه - بن - شهرکیان - سورشجان - بلداجی - باباحیدر - بروجن - لردگان - فرخ شهر را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.

 


0 نظر



نظر شما چیست؟

1 | 1 رای Book