خانه باربری مشهد به خوانسار در زمستان و عید 1402 تخفیف ویژه
2022-11-24 01:12


باربری مشهد به خوانسار در زمستان و عید 1402 تخفیف ویژه
دسته بندی: باربری | در: 1401-9-3


باربری مشهد به خوانسار در زمستان و عید 1402 تخفیف ویژه - شما احتمالا با جستجوی یکی از عبارات - حمل بار از مشهد به خوانسار - بیمه نامه حمل بار - هزینه حمل بار از مشهد به خوانسار - باربری مشهد خوانسار وارد این صفحه شده اید.

باربری مشهد به خوانسار در زمستان و عید 1402 تخفیف ویژه – ما در گروه باربری نتسان علاوه بر حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری توسط انواع خوانسار مسقف- نیسان- کامیونت – کامیون و ده چرخ دارای خدمات بسته بندی اثاثیه – بیمه و بارنامه به مشتریان ارائه می نماییم. در این مطلب به موضوعات  - حمل بار از مشهد به خوانسار - بیمه نامه حمل بار - هزینه حمل بار از مشهد به خوانسار - باربری مشهد خوانسار   خواهیم پرداخت.

باربری مشهد به خوانسار در زمستان و عید 1402 تخفیف ویژه - تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل بار و اثاثیه از مشهد به خوانسار را برای شما عزیزان تدارک ببنید .

باربري به صورت ها مختلفي تعريف مي شود كه اساس همه ي اين تعريف به تعريف خلاصه ي جابجا كردن و حمل وسايل مربوط مي شود . اما به طور دقيق مي توان تعريف آن را به صورت زير مطرح نمود :
به طورعمومي به معناي جابجا كردن وسايل چه وسايل منزل و چه وسايل يك اداره يا سازمان مي باشد . همچنين مي توان گفت به معناي جابجا و منتقل كردن وسايل از يك مكان به مكان ديگر است.
در اين مقاله قصد داريم به بررسي انواع ماشين هاي باربري به صورت كامل بپردازيم. يكي از مهم ترين موارد در هنگام باربري از شهري به شهر ديگر و يا در هنگام اسباب كشي انتخاب ماشين حمل بار مناسب است.براي اين كار شما بايد آشنايي نسبي با ماشين هاي باربري داشته باشيد تا بهتر بتوانيد در هنگام باربري ماشين حمل بار متناسب با  نياز خود را انتخاب كنيد.
انواع ماشين حمل بار از نظر ميزان بار چيست؟ انواع ماشين‌هاي حمل بار به ۳ دسته تقسيم مي‌شوند:
1) ماشين باربري كوچك و سبكمانند وانت، وانت پرايد، و وانت پيكان.
2) ماشين حمل بار نيمه سنگينمانند كاميون، خاور، هيوندا، ماشين باربري ايسوزو، و كاميونت.
3) ماشين حمل بار سنگينمانند تريلي، ترانزيت، ده تن، كفي، ترانزيت يخچالي، ۲۰ تن، چادري سه محور، كفي، كمپرسي، و تريلي تانكر فاو.
كاميون: كاميون يكي از وسايل نقليه موتوري است كه داراي مدل هاي متفاوت ميباشد، كاميون ها براي حمل و نقل بارهاي سنگين مورد استفاده قرار ميگيرد كه از جمله مهم ترين آنها ترانزيت كالا با كاميون ميباشد، ظرفيت كاميون ها به نسبت يكديگر متفاوت است، ظرفيت آنها از شش تا چهل تن و يا به بالا ميرسد، اين ماشين آلات بخش عمده حمل نقل زميني هر كشور را بصورت داخلي و بين المللي بر عهده دارند.
خاور: وسيله نقليه باري است كه اتاق راننده و اتاق بار به‌صورت دو محفظه جداگانه و بر روي يك شاسي باشد و مجموع وزن وسيله نقليه و ظرفيت حمل بار آن از ۵ تن يا كمتر از ۶ تن است.
تريلي: يكي از انواع ماشين‌هاي حمل بار جاده‌اي تريلي است. اين خودرو ها درواقع يكي از انواع كاميون به شمار مي‌روند و براي حمل بار سنگين در سطح جاده و يا حمل‌ونقل‌هاي بين‌المللي مورد استفاده قرار مي‌گيرند. معمولا تريلي ها توانايي حمل بار تا ۲۴ تن را دارند.
كاميوني كه با نام خاور از آن نام برده مي شود محصول شركت مرسدس بنز بوده و نام كامل آن مرسدس بنز اپي ۶۸۰ مي باشد. توليد اولين خاور نيز به سال ۱۹۶۵ ميلادي باز مي گردد. با ورود اين كاميون مكعبي به بازار كشورمان گروه صنعتي خاور (زيرمجموعه ي ايران خودرو) مسئوليت مونتاژ و عرضه آن را به عهده گرفت و اين كاميون ها در ايران به خاور معروف شدند.
انواع خاور و كاميونت چيست؟ كاميونت ها و خاورها معمولا تا ۶ تن ظرفيت حمل بار دارند و بسته به نوع بار مدل هاي مختلفي از آنها در بازار موجود مي باشد. مدل هاي مختلف خاور و كاميونت ها بصورت زير است:
1) خاور روباز: كاميونت هاي رو باز اولين نوع كاميونت و خاور هستند كه براي بارهايي كه حساسيت و مراقبت كمتري هنگام جابجايي نياز دارند اختصاص دارند؛ ميوه و تره بار، مصالح ساختماني، فلزات و غيره.
2) خاور مسقف: اين كاميونت ها معمولا با روكش پارچه اي يا سقف فلزي محافظت مناسبي از بارهاي خود ارائه مي دهند. بارهاي كه در خاورهاي مسقف قرار مي گيرند عموما وسايل حساسي هستند كه به مراقبت بيشتري نياز دارند مانند مبلمان، وسايل منزل، لوازم اداري و غيره. معمولا درون اين كاميونت ها با موكت و ابزار ضربه گير پوشانده شده است تا صدمه اي هنگام حمل و نقل به ابزار وارد نشود.
3) خاور كمپرسي: كمپرسي، ماشين هايي هستند كه در قسمت بار به يك جك هيدروليكي مجهز شده اند، اين جك كمك مي كند كابين بار از جلو بلند شود و بار از انتهاي آن سرازير شود. اكثرا از اين خاورها براي حمل و نقل موادي مثل شن، ماسه، سنگريزه استفاده مي كنند.
4) خاور بغل بازشو: خاورهاي بغل بازشو به درب هايي در اطراف مجهز شده اند. وسايلي مانند مبلمان و بعضي اسباب اداري به دليل ابعاد خاص خود نياز دارند كه به شيوه عرضي سوار كاميونت شوند. براي حمل و نقل مناسب، سوار كردن و پايين آوردن بي دردسر اين نوع بارها كاميونت هاي بغل بازشو توصيه مي شوند.
5) خاور يخچالي: خاورهاي يخچالي همانطور كه از نامشان پيداست به يك سردخانه مجهز است كه دماي مواد درون خود را تنظيم مي كند. اين كاميونت ها براي حمل و نقل موادي استفاده مي گيرند كه امكان خرابي و فساد آنها در گرما و هواي شرجي زياد است؛ گوشت، مواد منجمد و غيره.

باربری مشهد به اردبیل در زمستان و عید 1402 تخفیف ویژه - در این مطلب به موضوعات حمل بار و اثاثیه منزل و اداری در حد توان پرداختیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات -  حمل بار از مشهد به اردبیل - بیمه نامه حمل بار - هزینه حمل بار از مشهد به اردبیل - باربری مشهد اردبیل   را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300- 09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.

 

 


0 نظر



نظر شما چیست؟

1 | 1 رای Book