خانه باربری مشهد به اشتهارد | اثاث کشی و حمل بار و اسباب کشی با کمترین تعرفه و نرخنامه از مشهد
2021-09-22 19:20


باربری مشهد به اشتهارد | اثاث کشی و حمل بار و اسباب کشی با کمترین تعرفه و نرخنامه از مشهد
دسته بندی: باربری | در: 1400-6-31


باربری مشهد به اشتهارد – نتسان به عنوان یک از بزرگترین و موفق ترین شرکت های حمل و نقل شهری در مشهد می باشد که در تمام مناطق مشهد و حومه جهت ارائه خدمات سریع مطمئن و ارزان در خدمت شما هموطنان عزیز می باشد. شما احتمالا با جستجوی یکی از کلید واژه های باربری مشهد به اشتهارد - کرج - فردیس – چهارباغ- ساوجبلاغ - نظر آباد- طالقان وارد این صفحه شده اید.

باربری مشهد به اشتهارد – ما در گروه باربری نتسان که نام تجاری باربری مشهد به می باشد سعی نموده اییم با به کارگیری بهترین پرسنل و ماشین های حمل کالا و اثاثیه مدل بالا آسودگی خاطر را برای شما عزیزان فراهم نماییم در این مطلب به موضوعات کرج - فردیس – چهارباغ- ساوجبلاغ - نظر آباد- طالقان خواهیم پرداخت.

باربری مشهد به اشتهارد -  تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل و (کرج - فردیس – چهارباغ- ساوجبلاغ - نظر آباد- طالقان) را برای شما عزیزان تدارک ببنید و امروز با افتخار اعلام می نماییم که باربری نتسان در بین تمام شرکت های باربری ارزانترین نرخنامه و تعرفه را ارائه می نماید.


اشتهارد از شهرهای استان البرز می باشد که در فاصله ۶۳ کیلومتری از کرج و ۱۰۰ کیلومتری از تهران قرار دارد.این منطقه دارای آب و هوای نیمه خشک می باشد و جاذبه های گردشگری منحصر به فردی دارد اگر قصد سفر به البرز دارید از دیدنی های اشتهارد غافل نشوید .
جاهای دیدنی اشتهارد
کویر اشتهارد

یکی از مناطق زیبای کشور، کویر اشتهارد و تپه‌های رنگین‌کمانی آن است. کویری زیبا در جنوب البرز، استانی که چهارفصل را باهم دارد، سی و یکمین استان ایران که در دامنه رشته‌کوه‌های البرز مرکزی واقع‌شده و دارای جاذبه‌های گردشگری فراوانی است.
روخانه شور (ابهر رود) 
یا به گفته بومیان شورکات، رودخانه‌ای است فصلی، که در شمال اشتهارد از غرب به شرق جریان دارد، تنها رودخانه ناحیه اشتهارد است این رودخانه از کوه های جنوب غربی آوج‌ (استان قزوین) سرچشمه می‌گیرد و پس از مشروب کردن دشتهای ابهر، قزوین، شمال بخش اشتهارد و جنوب ساوجبلاغ به رودخانه کرج می ریزد.
خانه های سنگی اشتهارد
مجموعه خانه های سنگی اشتهارد شامل اتاق هایی دست کند در دل کوه های سنگیه است که قدمت آن به دو هزار سال قبل باز می گردد. باربری مشهد به اشتهارد - خانه های سنگی اشتهارد در مسیر جدید اشتهارد به نظر آباد و در ده کیلومتری اشتهارد واقع شده که نشان دهنده زندگی و حیات را در زمان های دور و چیزی حدود دو هزار سال پیش در این منطقه است. مجموعه خانه های سنگی اشتهارد شامل اتاق هایی دست کند در دل کوه های سنگی است. این مجموعه در منطقه ای با نام دایلر قرار دارد. قدمت این طاق های سنگی به دوران اسلامی و حتی پیش از آن بر می گردد. این خانه های سنگی به علت بارش های باران و تغییر فصول فرسوده شده است و امروزه برخی از این خانه ها بصورت سالم باقی مانده است و جزئی از آثارات تاریخی اشتهاردمحسوب می شود.
امامزاده سلیمان (ع)
بنای امامزاده سلیمان در ۶ کیلومتری شرق اشتهارد در کنار جاده کرج- اشتهارد قرار دارد و مردم محلی قدمت این بنا را از دوران صفوی و نوادگان امام موسی کاظم می دانند و از زیارتگاه های مشهور منطقه محسوب می‌شود و از جاهای دیدنی اشتهارد است
این بنا متشکل از یک طاق نمای ورودی و رواقها و گنبدخانه است، فضای چهارگوش داخل گنبدخانه با طاق نماهایی به شکل هشت ضلعی و سپس توسط طاق بندهای متناسبی به ۱۶ ضلعی تبدیل شده است.
غار نمکی اشتهارد
غار نمکی اشتهارد در شمال منطقه اشتهارد شهرستان کرج در استان البرز قرار دارد.این غار در یک محیط کاملاً فرسایشی و کویری واقع شده و خود در نتیجه فرسایش آبی و شسته شدن ماسه و نمک توسط آب باران به وجود آمده است.
غار نمکی اشتهارد دارای ۳ دهانه می‌باشد که دهانه اصلی در ارتفاع ۱۲۲۰ متری از سطح دریا قرار دارد. در ابتدای ورود به غار جریانی از نمک دیده می‌شود که از یک دهانه وارد و از دهانه دیگر خارج می‌شود. این غار نمکی حدود ۳۵۰ متر طول دارد و داخل تالارهای آن قندیل‌های زیبای نمکی دیده می‌شود که سبب به وجود آمدن مناظر بدیع و زیبا شده است.
قلعه پلنگ آباد
در ۲۱ کیلومتری شهرستان اشتهارد و در فاصله ی کمی با سه گنبدان، قلعه ای بسیار قدیمی متعلق به قرن ۸ تا ۹ هجری قمری قرار دارد. باربری مشهد به اشتهارد - از چهار قلعه ی این برج در حال حاضر تنها سه برج باقی مانده و مابقی بخش ها بر اثر گذر زمان ویران شده اند. قلعه پلنگ آباد در ۱۱ مهر ۱۳۸۳ به عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسید و از جاهای دیدنی اشتهارد می باشد
حمام محله صیادیه:
این حمام در غرب حسینیه صیادیه و در دو واحد مجزای مردانه و زنانه هر کدام شامل رختکن و گرمخانه احداث گردیده‌ است، تاریخ بنای اولیه آن بطور دقیق مشخص نیست ولی شکل ساختمان حکایت از تعلق آن به دوره صفوی و یا کمی بعد از آن دارد، تا چندین دهه قبل این حمام بطور کاملاً سنتی با خزینه مورد استفاده قرار می‌گرفت بعدها در آن لوله‌کشی انجام شده و خزینه آن مسدود گردیده‌ است.
امام زاده ام کبری و ام صغری:
این مکان تاریخی در محله ی صیادیه از محله های قدیمی شهرستان قرار دارد و بنای آن تشکیل شده است از یک ایوان ورودی رو به شمال، یک تالار مستطیل شکل به عنوان نمازخانه و محل دعـا و اطاقی مربع شکل که ضـریح امامزادگان در آن قـرار دارد در خصوص زمان اولیه ساخت بارگاه تاریخ دقیقی در دست نیست ولی سنگ نوشته موجود حکایت از آن دارد که در سال ۱۰۸۹ هجری قمری شخصی به نام مرحوم «میرزا حسابی» بانی تعمیرات اساسی ساختمان بوده است.این امامزاده از جاهای دیدنی اشتهارد می باشد.
تپه‌های مراد تپه :
تپه‌ های مراد تپه مربوط به دوران پیش از تاریخ ایران باستان تا دوران‌های تاریخی پس از اسلام است و در شهرستان کرج، بخش اشتهارد، کنار جاده اشتهارد به بوئین زهرا واقع شده است.
باربری مشهد به اشتهارد و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات باربری مشهد به اشتهارد - کرج - فردیس – چهارباغ- ساوجبلاغ - نظر آباد- طالقان را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.

 


0 نظر



نظر شما چیست؟

1 | 1 رای Book