خانه باربری مشهد به اسدیه | اثاث کشی و حمل بار و اسباب کشی با کمترین تعرفه و نرخنامه از مشهد
2021-10-25 15:20


باربری مشهد به اسدیه | اثاث کشی و حمل بار و اسباب کشی با کمترین تعرفه و نرخنامه از مشهد
دسته بندی: باربری | در: 1400-8-3


باربری مشهد به اسدیه – نتسان به عنوان یک از بزرگترین و موفق ترین شرکت های حمل و نقل شهری در مشهد می باشد که در تمام مناطق مشهد و حومه جهت ارائه خدمات سریع مطمئن و ارزان در خدمت شما هموطنان عزیز می باشد. شما احتمالا با جستجوی یکی از کلید واژه های باربری مشهد به اسدیه - بیرجند - خضری دشت بیاض - اسدیه - آیسک - نیمبلوک - سه قلعه -قائن - طبس - فردوس - نهبندان - بشرویه - سرایان - سربیشه - اسلامیه - حاجی اباد -خوسف وارد این صفحه شده اید.

باربری مشهد به اسدیه – ما در گروه باربری نتسان که نام تجاری باربری مشهد به می باشد سعی نموده اییم با به کارگیری بهترین پرسنل و ماشین های حمل کالا و اثاثیه مدل بالا آسودگی خاطر را برای شما عزیزان فراهم نماییم در این مطلب به موضوعات بیرجند - خضری دشت بیاض  - اسدیه - آیسک - نیمبلوک - سه قلعه -قائن - طبس - فردوس - نهبندان - بشرویه - سرایان - سربیشه - اسلامیه - حاجی اباد -خوسف خواهیم پرداخت.

باربری مشهد به اسدیه -  تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل و (بیرجند - خضری دشت بیاض  - اسدیه - آیسک - نیمبلوک - سه قلعه -قائن - طبس - فردوس - نهبندان - بشرویه - سرایان - سربیشه - اسلامیه - حاجی اباد -خوسف) را برای شما عزیزان تدارک ببنید و امروز با افتخار اعلام می نماییم که باربری نتسان در بین تمام شرکت های باربری ارزانترین نرخنامه و تعرفه را ارائه می نماید.


جاهای دیدنی و گردشگری اسدیه
اسدیه شهری در استان خراسان جنوبی و مرکز شهرستان درمیان است.بر پایه سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سال ۱۳۹۵ جمعیت این شهر ۵٬۴۶۰ نفر (در ۱٬۳۸۳ خانوار) بوده‌است.
روستای فورگ
روستای فورگ از توابع بخش مركزی شهرستان درميان در فاصله ١٢ كيلومتری جنوب غرب شهر اسديه، مركز شهرستان و٦ كيلومتری شرق روستای بزرگ و تاريخی درميان و۱۱۰ كيلومتری شرق بيرجند، (مركز استان خراسان جنوبی) واقع شده است.
روستای فورگ کاملاً در دامنه کوه مؤمن آباد واقع شده و دارای آب ‌و هوای سرد کوهستانی است و جزء مناطق ییلاقی خراسان جنوبی به شمار می‌رود. باربری مشهد به اسدیه -  شغل اکثر مردم این ناحیه کشاورزی و باغداری است و دامداری شغل دوم آن‌ها محسوب می‌شود.
زرشک مهم‌ترین محصول آنان و شاخصه این مناطق است. فورگ به لحاظ دارا بودن یکی از قلعه‌های بسیار زیبا و ارزشمند ایران از اهمیت خاصی در منطقه و خراسان جنوبی برخوردار است. کوچه‌های تنگ، ساباط‌های بی‌شمار، معماری کوهستانی، معماری پلکانی با مصالح سنگ و خشت و آجر، ایوان، ورودی‌های تعریف شده همگی از ویژگی‌های بارز این معماری است. در این روستا کوچه‌ها آجر فرش و دیوارها با اندود کاه‌گل پوشیده شده است.
قلعه فورگ
«قلعه تاریخی میرزا رفیع‌خان (فورگ) در جبهه شمالی روستای کوهستانی فورگ در شهرستان در میان خراسان جنوبی در حدود ۱۱۰ کیلومتری شرق بیرجند و ۱۲ کیلومتری جنوب غرب شهر اسدیه قرار دارد. دسترسی به روستای فورگ از مسیر جاده بیرجند- اسدیه امکان پذیر است.این روستا از شمال به روستای سرو، از جنوب به “جاجِتگ” و “اسکندر”، از غرب به روستای “درمیان” و از شرق به روستای “اره فورگ” محدود شده است. خانه‌های روستای فورگ که با سقف‌های صاف و حجم‌های مکعبی خود و مصالح خشت، گِل، چوب و سنگ با رنگ محیط پیرامون خود کاملا در هماهنگی و همنوایی هستند، دایره‌وار به شکل پلکانی به گرد قلعه حلقه زده‌اند.»
باستان‌شناس با اشاره به ساختار این قلعه نیز می‌گوید: «قلعه میرزا رفیع‌خان یکی از ۱۰ قلعه بزرگ کشور به شمار می‌رود که در سه سطح، با دو حصار و برج‌های متعدد ساخته شده و با داشتن کهندژ، شارستان و ربَض، یک ارگ کامل ایرانی را شکل داده که به همراه بافت تاریخی روستا، مجموعه جالب توجهی را به وجود آورده است.
بنای قلعه روی صَخره طبیعی، بدون وجود پی، مستقیما از بستر صخره‌ها شروع شده و نقشه قلعه به تبعیت از وضعیت طبیعی موجود طراحی شده است. به طور کلی سنگ، چوب، ساروج، گچ، خاک، آجر و خشت از عمده‌ترین مصالح به کار رفته در بنای قلعه است.
قلعه اسدیه
قلعه اسدیه در مرکز شهر اسدیه قرار دارد که قبلا بنایی حکومتی بوده است. باربری مشهد به اسدیه -  این بنا که به لحاظ نقشه و فرم ساخت با داشتن چهار برج در چهار گوشه علاوه بر عملکرد مسکونی، عملکرد دفاعی نیز داشته، از بناهای ساخته شده در دوره قاجار به شمار می رود.
درخت کهنسال سرو گسک
گسک نام روستایی در فاصله 33 کیلومتری شمال غرب شهر اسدیه است که در این روستا سرو کهنسالی از نوع تبری که از شادابی مناسب نیز برخوردار است، وجود دارد.قطر تنه این درخت بیش از 155 سانتیمتر و وسعت تاج آن 135 متر مربع است و مردم بر اساس باورها و سنت نیاکان خود به این درخت کهنسال نذر کرده و برآورده شدن حاجات خود را از خداوند طلب می‌کنند.مدرسه روستا در مجاورت این اثر طبیعی احداث شده، به طوری که اکنون این درخت در وسط حیاط مدرسه واقع است.
درخت کهنسال چنار دوشنگان
چنار از جمله درختانی است، اگر شرايط محيطی برای آن فراهم باشد، عمر و رشد زيادی دارد و بيشترين درختان كهنسال ايران درختان چنار هستند. چنار از گذشته برای ايرانيان مقدس بود و همواره در كنار آنها آتشكده ها بنا می شد و حتی بعد از اسلام نيز در كنار مساجد و يا مقبره بزرگان كاشته مي شد. در شاخه های چنار دوشنگان نيز پارچه هايی بسته شده كه به گفته افرادی محلی برای برآورده شدن نيازها و آرزوها اين اقدام توسط مردم انجام می شود. اين درخت زيبا، همواره در طول زمان پرصلابت و استوار سايه اش را در گرماي تابستان نثار رهگذاران می كند و مردم روستاهای اطراف و شهر اسديه در ايام تعطيل از سايه اين درخت برای گذراندن اوقات فراغت استفاده می كنند.
باربری مشهد به اسدیه و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات باربری مشهد به اسدیه - بیرجند - خضری دشت بیاض  - اسدیه - آیسک - نیمبلوک - سه قلعه -قائن - طبس - فردوس - نهبندان - بشرویه - سرایان - سربیشه - اسلامیه - حاجی اباد -خوسف را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.

 

مطالب مرتبط

خدمات حمل بار و جابه جایی از مشهد به سبزوار | با 40% تخفیف بهار و تابستان 1403 با باربری نتسان

خدمات حمل بار و جابه جایی از مشهد به سبزوار | با 40% تخفیف بهار و تابستان 1403 با باربری نتسان

1403-1-9
خدمات حمل بار و اثاث کشی و جابه جایی از مشهد به نیشابور | با 40% تخفیف بهار و تابستان 1403 با باربری نتسان

خدمات حمل بار و اثاث کشی و جابه جایی از مشهد به نیشابور | با 40% تخفیف بهار و تابستان 1403 با باربری نتسان

1403-1-8
خدمات حمل بار و جابه جایی از مشهد به کاشان  | با 40% تخفیف بهار و تابستان 1403 با باربری نتسان

خدمات حمل بار و جابه جایی از مشهد به کاشان | با 40% تخفیف بهار و تابستان 1403 با باربری نتسان

1403-1-7
خدمات حمل بار و جابه جایی اثاثیه منزل از مشهد به اصفهان  | با 40% تخفیف بهار و تابستان 1403 با باربری نتسان

خدمات حمل بار و جابه جایی اثاثیه منزل از مشهد به اصفهان | با 40% تخفیف بهار و تابستان 1403 با باربری نتسان

1403-1-6



خدمات حمل بار و جابجایی اثاثیه و اسباب کشی منزل و اداری از مشهد به کردکوی | با 40% تخفیف بهار و تابستان 1403 با باربری نتسان

خدمات حمل بار و جابجایی اثاثیه و اسباب کشی منزل و اداری از مشهد به کردکوی | با 40% تخفیف بهار و تابستان 1403 با باربری نتسان

1403-1-3
خدمات حمل بار و جابجایی اثاثیه و اسباب کشی منزل و اداری از مشهد به گرگان | با 40% تخفیف بهار و تابستان 1403 با باربری نتسان

خدمات حمل بار و جابجایی اثاثیه و اسباب کشی منزل و اداری از مشهد به گرگان | با 40% تخفیف بهار و تابستان 1403 با باربری نتسان

1403-1-3
 خدمات حمل بار و جابجایی اثاثیه و اسباب کشی منزل و اداری از مشهد به خلخال | با 40% تخفیف بهار و تابستان 1403 با باربری نتسان

خدمات حمل بار و جابجایی اثاثیه و اسباب کشی منزل و اداری از مشهد به خلخال | با 40% تخفیف بهار و تابستان 1403 با باربری نتسان

1403-1-3
خدمات حمل بار و جابجایی اثاثیه و اسباب کشی منزل و اداری از مشهد به اردبیل | با 40% تخفیف بهار و تابستان 1403 با باربری نتسان

خدمات حمل بار و جابجایی اثاثیه و اسباب کشی منزل و اداری از مشهد به اردبیل | با 40% تخفیف بهار و تابستان 1403 با باربری نتسان

1402-12-23


0 نظر



نظر شما چیست؟

1 | 1 رای Book