خانه حمل تضمینی اثاثیه و بار از بلوار کامیاب باربری مشهد نیسان خاور
2020-03-03 22:22


حمل تضمینی اثاثیه و بار از بلوار کامیاب باربری مشهد نیسان خاور
دسته بندی: باربری | در: 1398-12-4


باربری مشهد نزدیکترین باربری به بلوار کامیاب و این محله می باشد و اعلام آمادگی می نماید که کلیه کالاها و اثاثیه منزل اداری و تجاری شما هم محله ایی های عزیز را در اسرع وقت با نازلترین قیمت تعرفه و کرایه حمل و جابجا می نماید.

باربری مشهد نزدیکترین باربری به بلوار کامیاب و این محله می باشد و اعلام آمادگی می نماید که کلیه کالاها و اثاثیه منزل اداری و تجاری شما هم محله ایی های عزیز را در اسرع وقت با نازلترین قیمت  تعرفه و کرایه حمل و جابجا می نماید.

یکی از بلوارهای خیلی پرترد و پرسرویس بلوار شهید کامیاب می باشد که باربری مشهد بیش از ده اکیپ خود را در سراسر این  بلوار مستقر نموده است تا بدین شکل مدت زمان حضور در محل بارگیری را به کمتر از 15 دقیقه برساند.

بلوار کامیاب مشهد در منطقه 2 شهری مشهد قرار گرفته است. از جمله مکان‌های گردشگری مشهد که در این منطقه قرار داره آرامگاه نادرشاه افشار می باشد که هر سال مورد بازدید خیلی از زائران و گردشگران مشهد قرار می‌گیرد. ایستگاه راه‌آهن، زایشگاه و بیمارستان ام‌البنین مشهد هم در این منطقه قرار دارند.

بلوار کامیاب از شمال به ایستگاه راه‌آهن و بلوار مجلسی، از جنوب به خیابان کاشانی و حسین باشی، از شرق به بلوار وحدت و از غرب به بلوار عبدالمطلب می‌رسد.

باربری مشهد دارای انواع متنوع ایی از ماشین های سبک و سنگین مستقر در بلوار کامیاب می باشد. که از آن جمله می توان به خاور مسقف – نیسان – پیکان وانت- کامیونت – کامیون – تریلی و ده چرخ اشاره نمود. همچنین کارگران ماهر و با سابقه چندین ساله در این مجموعه باعث شده است که این باربری هم اکنون یکی از مورد اعتماد ترین باربری های مشهد در بلوار کامیاب مورد توجه قرار گیرد.

مدیران باربری مشهد علاوه بر افزایش کیفیت سرویس هی در این مجموعه توانسته اند قیمت کرایه تعرفه و نرخنامه ارائه شده برای تمامی سرویس ها را تا 70% کاهش دهند که این در نوع خود بی نظیر می باشد. تصمیم باربری نتسان جهت ارائه ارزانترین نرخ کرایه و تعرفه حمل بار در مشهد و از مشهد به تمام ایران یک تصمیم بزرگ بود و می بایست برای رسیدن به این هدف موانع زیادی از سر راه برداشه می شد که این خود نیازمند زمان و صرف انرژی زیاد بود.

اما مدیران باربری نتسان تصمیم جدی برای کاهش شدید قیمت و کرایه حمل بار و اثاثیه در شهر مشهد و از مشهد به شهرستان های تمام کشور را گرفته بودند به همین دلیل خود را برای  مقابله با مشکلات و حل یکی پس از دیگری آماده نمودند. خوشبختانه با ایده های خاص و تصمیمات درست و به موقع یکی پس از دیگری موانع برطرف شد و خیلی زود باربری مشهد به عنوان ارزانترین نرخ  ,قیمت , تعرفه و کرایه حمل بار مشهد به شهرستان شهرت یافت و امروزه کمتر کسی را شما می توانید بشناسید که باربری مشهد با نام تجاری نتسان را به عنوان ارزانترین باربری نشناسد که این موضوع برای مجموعه بسیار خوشاید می باشد.

همچنین باربری مشهد کلیه بارها و اثاثیه شما همشهریان عزیز را از مشهد به شهرستان های تبریز ارومیه اردبیل اصفهان کرج ایلام بندر بوشهر تهران شهرکرد بیرجند مشهد بجنورد اهواز زنجان سمنان زاهدان شیراز قزوین قم سنندج کرمان کرمانشاه یاسوج گرگان رشت خرم‌آباد ساری اراک بندرعباس همدان یزد ...  تا 70% تخفیف حمل و ارسال می نماید.

باربری مشهد نزدیکترین باربری به بلوار کامیاب و این محله می باشد و اعلام آمادگی می نماید که کلیه کالاها و اثاثیه منزل شما هم محله ایی های عزیز را در اسرع وقت حمل و جابجا می نماید

در پایان مجددا یادآوری می نماییم در صورتی که تصمیم به حمل هرنوع بار و اثاثیه منزل اداری و تجاری از بلوار شهید کامیاب را دارید این مجموعه هم از نظر کیفیت سرویس دهی و هم از نظر نرخنامه و کرایه بهترین گزینه می باشد منتظر تماس شما هموطنان عزیز هستیم.


0 نظر



نظر شما چیست؟

1 | 1 رای Book