خانه حمل مطمئن و ارزان با باربری مشهد مستقر در بلوار عبدالمطلب
2020-03-03 22:20


حمل مطمئن و ارزان با باربری مشهد مستقر در بلوار عبدالمطلب
دسته بندی: باربری | در: 1398-12-6


با ارزاترین قیمت و در اسرع وقت بار اثاثیه منزل و کالای اداری شما را از محله بلوار عبدالمطلب به سراسر شهر مشهد و به تمام کشور حمل و جابجای می نماییم با خاور مسقف نیسان کامیون کامیونت تریلی ده چرخ و کارگران ماهر و بارچین های حرفه ایی.

حمل بار و اثاثیه و خرده بار از محله بلوار عبدالمطلب تخصص باربری مشهد می باشد. چرا که ما بار و اثاثیه شما را از این محله زیر قیمت تمام باربری های مشهد و با تخفیفات بسیار ویژه حمل و جابجا می نماییم.

شرکت حمل و نقل شهری و بین شهری باربری مشهد با نام تجاری نتسان حدود یک دهه قبل به طور همزمان در مشهد و تهران شروع به فعالیت نمود از همان آغاز فعالیت هدف این شد تا اولا قیمت کرایه تعرفه و نرخنامه حمل بار و اثاثیه کمترین مقدار ممکن در کل کشور باشد دوما در تمام خیابان ها جهت سرویس دهی سریع ماشینها مستقر باشند و سوما بالاترین سطح کیفی سرویس دهی ارائه شود. 

در حال حاضر این مجموعه در مشهد دارای بیش از صد اکیپ فعال می باشد که به صورت شبانه روزی در تمام خیابان های مشهد از جمله محله بلوار عبدالمطلب حضور دارند تا بتوانند بعد از تماس مشتری خود را بلافاصله به محل بارگیری برسانند.

بلوار عبدالمطلب مشهد در منطقه 2 مشهد قرار گرفته است. بنیاد ژنتیک استان خراسان رضوی، باغ آستان‌قدس رضوی، دادگاه مطهری و اداره ثبت احوال منطقه 3 مشهد هم در این منطقه قرار دارند. بیمارستان تخصصی چشم خاتم‌الانبیاء در حاشیه این منطقه واقع شده. فروشگاه زنجیره‌ای رفاه در انتهای بلوار عبدالمطلب مشهد و تقاطع اون با بلوار شهید کامیاب مشهد واقع شده است. 

بلوار عبدالمطلب از شمال به بلوار هدایت و شفا، از جنوب به بلوار حر عاملی، از شرق به مطهری شمالی و از غرب به بلوار خیام شمالی می‌رسد.

وجود انواع ماشین های سبک و سنگین از جمله نیسان – پیکان وانت – خاور مسقف – کامیون – کامیونت – تریلی و ده چرخ باعث شده است اکنون این مجموعه مجهزترین باربری در سطح کشور معرفی شود. حمل بارهای سنگین همانند گاوصندوق – پیانو – میز نهارخوری بزرگ- یخچال ساید و .... به وسیله تجهیزات مخصوص توسط باربری مشهد انجام می پذیرد.

همچنین باز و بسته نمودن انواع وسایل حساس و غیرحساس که نیاز به باز و بسته نمودن دارند از جمله لوستر پرده کرکره کولر و ... از دیگر تخصص ها و خدمات باربری مشهد می باشد که به صورت تضمینی و توسط افرادی متخصص انجام می پذیرد.

از دیگر خدمات باربری مشهد می توان به بسته بندی اصولی و حرفه ایی وسایل منزل و اداری اشاره نمود تجربه نشان داده است در صورتی که وسایل و اثاثیه به درستی بسته بندی شود در حد زیادی در فضای داخل ماشین و همچنین مدت زمان جابجایی اثاثیه صرفه جویی میشود به همین جهت همواره ما به مشتریان خود توصیه می نماییم قبل حمل بار و اثاثیه حتما نسبت به بسته بندی اصولی بار خود اقدام نمایید.

با ارزاترین قیمت و اسرع وقت بار اثاثیه منزل و کالای اداری شما را از محله بلوار عبدالمطلب به سراسر شهر مشهد و به تمام کشور حمل و جابجای می نماییم با خاور مسقف نیسان کامیون کارگران ماهر

به خدمات فوق میتوان بیمه نامه و بارنامه معتبر را نیز اضافه کرد که بسیار مفید در جهت آرامش خاطر مشتریان می باشد. و این مجموعه همواره صدور بیمه نامه معتبر و بارنامه معتبر را در صدر خدمات خود قرار داد است تا بتواند هرچه بیشتر خاطر خوب و به یاد ماندنی را برای شما عزیزان فراهم نماید.

در پایان مجددا تاکید می نماییم که باربری مشهد نزدیکترین و ارزانترین باربری به محله بلوار عبدالمطلب می باشد . در صورتی که تصمیم به اثاث کشی و حمل بار از این بلوار را دارید این مجموعه منتظر تماس شما خواهد بود.

مطالب مرتبط


0 نظر



نظر شما چیست؟

1 | 1 رای Book