خانه حمل ارزان و تضمینی بار از بلوار شارستان رضوی اثاثیه
2020-04-19 22:59


حمل ارزان و تضمینی بار از بلوار شارستان رضوی اثاثیه
دسته بندی: باربری | در: 1399-1-13


باربری مشهد آماده حمل بار و اثاثیه و اسباب کشی از بلوار شارستان رضوی می باشد این موسسه نزدیکترین باربری به این بلوار می باشد دارای صدها اکیپ فعال در مشهد و تمامی خیابان ها و بلوارها و میدان ها شهر دارد که اماده به کار می باشند.

ناوگان بزرگ حمل و نقل باربری مشهد با نام تجاری نتسان حدود یک دهه قبل به طور همزمان در شهر مشهد و تهران شروع به فعالیت نمود این باربری از آغاز تصمیم گرفت به صورت غیر متمرکز در تمام خیابان ها و مکان های پرترافیک از جمله بلوار شارستان رضوی حضور داشته باشد تا پس از تماس بلافاصله در محل بارگیری حاضر شوند.

ماشین های سبک و سنگین مستقر در بلوار شارستان رضوی عبارتنداز نیسان پیکان وانت خاور مسقف خاور روباز کامیون کامیونت تریلی و ده چرخ می باشد که هرکدام از کلیپ ها دارای کارگران جوان با اخلاق متعهد و با 10 سال سابقه همکاری با این مجموعه می باشند بنابراین کاملا مورد اعتماد و مورد تایید جهت امانت سپردن اسباب و اثاثیه شما عزیزان می باشند.

بلوار شارستان رضوی مشهد در منطقه ثامن مشهد قرار دارد. خانه تاریخی داروغه و خانه تاریخی توکلی جزء مکان‌های دیدنی این منطقه هستند. بسیاری از هتل‌ها و مجتمع‌های اقامتی اطراف حرم مطهر در خیابان شارستان واقع شدند. بافت محلات خیابان شارستان قدیمی هست و ساخت و سازهای جدید نتوانسته به شکل موثری این بافت رو تغییر دهد. اگر به دنبال مکانی نزدیک به حرم مطهر رضوی هستید خیابان شارستان می‌تواند یکی از گزینه‌های مناسب برای شما می باشد.

شارستان رضوی از شمال به بلوار امیرالمومنین و طبرسی، از جنوب به بازار رضا، از شرق به بلوار وحدت و از غرب به حرم امام رضا (ع) محدود می‌شود. این بلوار به جهت قرار گیری در منطقه پر ترافیک, مدیران باربری مشهد را بر این داشت تا تعدای از همکاران خود را با خودورهای مدل بالا در این بلوار مستقر نمایند.

از جمله خدمات ویژه این موسسه حمل و نقل جابجایی بین شهری با تخفیفات بسیار شگفت انگیز می باشد به طوری که گاها در بعضی از مسیرهای پرتردد تا 70% تخفیف داده می شود که در نوع خود بی نظیر می باشد. یکی دیگر از خدمات خاص و ویژه باربری مشهد حمل بارهای خاص می باشد به عنوان مثال اگر شما تجهیزات پزشکی گران قیمت دارید و یا تجهیزات الکترونیکی حساس دارید و نیازمند جابجایی درون شهری و یا بین شهری از مبدا مشهد می باشد حتما با ما تماس بگیرید چرا که تمهیدات بسیار ویژه ای را برای این نوع از کالا ها و محصولات در نظر گرفته ایم که معمولا در سایر باربری ها یا تدارک دیده نشده است و یا با هزینه بالا اینکار را انجام میدهند که ما در باربری بزرگ مشهد بدون دریافت وجه اضافی این کار را انجام خواهیم داد.

برنامه ریزی برای اسباب کشی و حمل اثاثیه منزل یک اصل مهم است که نمی توان نادیده گرفت. بسته بندی لوازم خانه، هماهنگی با باربری برای وسیله نقلیه و کارگر اسباب کشی می بایست طبق زمانبندی مشخص و از قبل تعیین شده باشد. پس از بسته بندی تمامی وسایل می بایست آنها را در جایی که مزاحم رفت و آمد کارگران نیست در خانه بچینید. بهتر است در ابتدا کارتن های بزرگتر را جلو دست قرار دهید و سپس کارتن های کوچکتر تا هنگام چیدن در خاور فضای پشت خاور هدر نرود. نیروهای متخصص در  بسته بندی اثاثیه در باربری مشهد آماده همکاری در این مورد می باشد.

ما در باربری مشهد هرگز ادعا نکرده ایم اول هستیم اما تجربه و احساس دریافتی از مشتریانمان این موضوع را به شرکت باربری و حمل و اسباب کشی و اثاث کشی  نتسان انتقال داده است که راه صحیح را انتخاب نموده ایم دو فاکتور مهم یعنی کیفیت کار و قیمت مناسب رمز موفقیت گروه باربری توانا بوده است.


0 نظر



نظر شما چیست؟

1 | 1 رای Book