خانه باربری مشهد مستقر در بلوار امیر المومنین کارگران ماهر خاور نیسان
2020-04-19 23:00


باربری مشهد مستقر در بلوار امیر المومنین کارگران ماهر خاور نیسان
دسته بندی: باربری | در: 1399-1-13


حمل بار و اثاثیه منزل و کالای اداری و تجاری از بلوار امیرالمومنین مشهد با 70% تخفیف و ارسال به تمام نقاط مشهد و همچنین به سراسر ایران با ناوگان حمل و نقل باربری مشهد با نام تجاری نتسان.

موسسه حمل و نقل باربری مشهد اعلام می نماید که تعدادی از اکیپ های جوان متعهد و با اخلاق خود را در بلوار امیرالمومنین و خیابان های اطراف مستقر نموده است تا در صورتی که مشتریان عزیز با این مجموعه تماس برقرار نمودن در سریعترین زمان ممکن خود را به محل بارگیری برسانند.

بلوار امیرالمومنین مشهد در منطقه ثامن مشهد قرار دارد. از نظر نزدیکی به حرم مطهر امام رضا(ع) بلوار امیرالمومنین می‌تواند برای سکونت انتخاب مناسبی باشد اما باید بافت قدیمی و شلوغی خیابان‌ها مخصوصا در فصل تابستان رو در نظر بگیرید. بسیاری از هتل‌ها از جمله هتل بین المللی کوثر ناب، در این بلوار قرار دارند. بوستان میر، نزدیک‌ترین بوستان این منطقه‌ست. اگر مسافت بیشتری طی کنید می‌توانید از بوستان وحدت، یکی از بزرگترین پارک‌های مشهد نیز دیدن کنید. 

بلوار امیرالمومنین از شمال به بلوار وحدت و طبرسی، از جنوب به خیابان نواب صفوی، از شرق به بلوار وحدت و از غرب به شارستان رضوی می‌رسد. باربری مشهد دارای ناوگان مجهز از انواع ماشین های سبک و سنگین نیسان پیکان وانت خاور مسقف خاور روباز کامیونت کامیون تریلی و ده چرخ که تماما مدل بالا می باشند در این خیابان به صورت 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته فعال می باشند.

باربری مشهد مستقر در بلوار امیرالمومنین حدود یک دهه قبل به طور همزمان با نام تجاری نتسان شروع به فعالیت نمود این مجموعه از آغاز فعالیت چندین هدف مهم و اصلی را برای خود معین نمود که میتوان به موارد زیر اشاره نمود 1- ارزانترین باربری در تمام باربری های شهر مشهد و تهران 2- مجهزترین باربری از نظر تنوع ماشین حمل بار و اثاثیه 3- به کارگیری کارگران جوان با اخلاف و دوره دیده و مطمئن با ضامن قابل قبول 4- استقرار در تمام خیابان ها بلوارها و میدان های مهم شهر  و..

باربری مشهد در کنار موارد فوق خدمات خوبی را به صورت جانبی به هموطنان عزیز و همشهریان عزیز ارائه می نماید که عبارتنداز :

1- باربری مشهد متعهد به حمل سریع اثاثیه منزل , اداری , محصولات , تولیدات کارخانه جات درون شهری و بین شهری از مبدا مشهد به تمام شهرهای ایران با 70% تخفیف و همچنین تخفیفات ویژه برای مشتریان در مراکز تجاری مانند بازار ... می باشد. 

2- مجموعه بزرگ و عظیم باربری مشهد با نام تجاری نتسان مفتخر هست اعلام نماید 7 روز هفته و به صورت 24 ساعت شبانه روز آماده سرویس دهی می باشد. سرویس های ارائه شده در هرساعت از شبانه روز نه تنها افزایش قیمت ندارد بلکه شامل تخفیفات نیز می باشد.

3- باربری مشهد با افتخار اعلام آمادگی می نماید که کلیه بارهای بین شهری مشتریان خود را با صدور بارنامه معتبر به مقصد حمل نماید و آسودگی خاطر و اطمینان را برای همشهریان عزیز به ارمغان آورد. بارنامه معتبر به شما کمک میکند تا به صورت آنلاین بار خود را پیگیری نمایید.

4- از دیگر مشخصه های باربری مشهد ایجاد بستر بیمه بار برای مشتریان مخصوصا مشتریان که تصمیم به حمل بار و اثاثیه خود از مبدا مشهد به سایر شهرستان ها را دارند می باشد. بیمه بار با حداقل قیمت میتواند آسودگی خاطر دوچندان را برای شما به ارمغان آورد.

در پایان مجددا تاکید می نماییم که در صورتی که نیاز به حمل بار و اثاثیه منزل و کالای اداری و تجاری دارید حتما با ما در تماس باشید مطمنا باربری مشهد نزدیکترین باربری به بلوار امیرالمومنین می باشد.


0 نظر



نظر شما چیست؟

1 | 1 رای Book