خانه تضمین ارزانترین حمل بار باربری مشهد بزرگراه شهید چراغچی
2020-03-03 22:28


تضمین ارزانترین حمل بار باربری مشهد بزرگراه شهید چراغچی
دسته بندی: باربری | در: 1398-12-2


باربری مشهد نزدیکترین و ارزانترین باربری به بزرگراه شهید چراغچی می باشد حمل بار اثاثیه منزل و کالای اداری و تجاری و لوازم صنعتی تا 70% تخفیف ویژه با نیسان خاور کامیون کامیونت تریلی ده چرخ همچنین بسته بندی و حمل و چیدمان توسط نیروها و کارگران ماهر و متخصص در اسرع وقت و به صورت شبانه روزی می باشد.

باربری مشهد با بیش از صد اکیپ آماده سرویس دهی به صورت شبانه روزی و 7 روز هفته در تمامی خیابان ها و بزرگراه های مشهد من جمله بزرگراه شهید چراغچی مستقر می باشد. ارزانترین هستیم و با کیفیت ترین . قطعا باربری مشهد مستقر در بزرگراه شهید چراغچی مطمئن ترین و ارزانترین باربری می باشد.

اگر ساکن بزرگراه شهید چراغچی هستید مجموعه عظیم باربری مشهد منتظر تماس شما جهت حمل بار اثاثیه و اسباب کشی با ارزانترین قیمت کرایه تعرفه و نرخنامه حمل بار می باشد. تنوع بسیار گسترده از انواع خودروهای حمل بار سبک و سنگین نیسان پیکان وانت خاور کامیون کامیونت تریلی و ده چرخ  باعث شده است که این باربری هم اکنون علاوه بر اینکه ارزانترین باربری در سطح شهر مشهد و کل کشور می باشد به عنوان مجهزترین باربری شناخته شود.

یکی از کارهای خاص باربری مشهد که معمولا کمتر در سایر شرکت های باربری رعایت می شود این هست که مدیران این مجموعه ارتباط مستمر با مشتریان خود دارند تا بتواند در صورتی که انتقاد و پیشنهادی و یا شکایتی وجود دارد ملاک قرار دهند و در ادامه فعالیت نسبت به برطرف کردن آن اقدام نمایند.

بزرگراه شهید چراغچی مشهد در منطقه 2 شهر مشهد قرار گرفته است. از طریق این بزرگراه می‌توانید به مجموعه گردشگری سپاد که مجموعه‌ای از بزرگترین مجتمع‌های تجاری شامل الماس‌شرق، وصال و ... و مجتمع‌های تفریحی سرگرمی مثل پارک خورشید و پارک آبی ساحل آفتاب دسترسی پیدا کنید.

بزرگراه شهید چراغچی از شمال به شهرک‌های امام هادی و حجت و همچنین خیابان خین‌عرب و خواجه ربیع، از جنوب به بلوارهای هدایت و ساجدی، از شرق به بزرگراه بابانظر و از غرب به بزرگراه امام علی می‌رسد.

باربری مشهد نزدیکترین و ارزانترین باربری به بزرگراه شهید چراغچی حمل بار اثاثیه منزل و کالای اداری و تجاری و لوازم صنعتی تا 70% تخفیف ویژه نیسان خاور کامیون کامیونت تریلی ده چرخ

حمل بارهای حساس یکی از خدمات خاص باربری مشهد می باشد. اصولا جابه جایی لوازم حساس الکترونیکی و دستگاههای پزشکی به دلیل حساسیت بالا و گرانقیمت بودن ، یکی از دغدغه های صاحبان و گیرندگان این قبیل کالا به شمار میرود که در درجه اول نیاز به باربری مطمئن و ماشین مناسب حمل برای جابه جایی می باشد و همچنین بیمه مناسب و به اندازه قیمت کالای مورد نظر در صورت وقوع خطرات احتمالی هست.

باربری مشهد با افتخار اعلام می نماید که برای کلیه بارهای حساس بیمه نامه معتبر صادر می نماید تا در هر شرایطی مالک بار خیالش آسوده باشد.

حمل اثاثیه اگر با برنامه ریزی و توسط افراد با تجربه انجام شود نه تنها کار مشکلی نیست بلکه آسان هم هست. اما متاسفانه چون اکثر افراد تجربه کافی را ندارند در حمل اثاثیه منزل با مشکل مواجهه می شوند. با توجه به اینکه کمک گرفتن از دوستان و آشنایان به دلیل مشغله فراوان در زندگی امروزه، کار آسانی نمیباشد و در صورت موافقت آنها برای کمک با توجه به اینکه در حمل و جا به جایی اثاثیه منزل تجربه و تخصص لازم را ندارند، کار پر ریسکی به نظر می رسد.

باربری مشهد با کاهش شدید قیمت تلاش نموده است تا در این زمینه کنار هموطنان عزیز باشد و تا حد توان از هزینه های اسباب کشی و اثاث کشی بکاهد. قطعا حمایت شما هم محله ایی ها و همشهریان مشهدی عزیز می تواند هر روز ما را به هدف نهایی نزدیکتر نماید.


0 نظر



نظر شما چیست؟

1 | 1 رای Book