خانه حمل بار و اثاثیه از تهران به بیرجند پاینترین و ارزانترین نرخ تعرفه
2020-01-25 21:05


حمل بار و اثاثیه از تهران به بیرجند پاینترین و ارزانترین نرخ تعرفه
دسته بندی: باربری | در: 1398-8-20


باربری نتسان یکی از قدیمی ترین باربری های تهران به خراسان جنوبی و شهرهای بیرجند- قائن- طبس –فردوس- نهبندان-بشرویه- سرایان-سربیشه و... می باشد مجهز به انواع ماشین های سبک و سنگین نیسان وانت-خاورمسقف-تریلی-ده چرخ ارزان ترین باربری ایران تا 70% تخفیف زیر قیمت نرخنامه و کرایه حمل اسباب و اثاثیه در خدمت هموطنان عزیز می باشد.

باربری نتسان در حدود یک دهه قبل در دو شهر تهران و مشهد راه اندازی شد و از همان تاریخ تلاش بسیار گسترده ایی را برای خدمات رسانی و سرویس دهی به هموطنان عزیز در این دو کلان شهر شروع نمود.

گروه باربری نتسان همواره شعار مشتری مداری را سرلوحه کار خود نمود و تمام تلاش خود را در این مسیر به کار گرفت تا بتواند در جهت حمل بار – اثاثیه-خرده بار- پایین ترین و با کیفیت ترین سرویس را در اختیار هموطنان عزیز قراردهد.

اگر چه در ابتدای کار مشکلات زیادی برای حرکت در این مسیر وجود داشت اما با توکل به خدا و تلاش شبانه روزی هر روز به این هدف نزدیکتر شدیم و خیلی زود به اهداف ترسیم شده در سند چشم انداز موسسه رسیدیم اکنون با افتخار اعلام میداریم که نتسان معروفترین برند باربری در تهران و مشهد می باشد که به عنوان ارزانترین باربری شناخته شده می باشد و این موضوع کاملا در جستجوهای اینترنتی قابل احساس می باشد.

با این وجود باربری نتسان هیچگاه به این جایگاه و موقعیت راضی نبوده و نیست و همواره تلاش نموده است تا بتواند بیشتر و بیشتر به سمت جلو حرکت نماید. قطعا اولویت اصلی باربری نتسان جلب رضایت مشتریان عزیز می باشد. این رضایت در دو شاخه خلاصه می شود یک کاهش قیمت حداکثری و دو بالاترین سطح کیفیت سرویس دهی.

حال که با اهداف بزرگ مجموعه باربری نتسان آشنا شدیم اکنون اجازه دهید گوشه ایی از توانمندی ها و امکانات این مجموعه را معرفی نماییم که باعث استقبال هموطنان عزیز شده است:
1- قیمت/تعرفه/نرخنامه و کرایه بسیار پایین که از تمامی باربری های سطح کشور مناسبتر و ارزانتر می باشد و تا 70% تخفیف شامل اکثر سرویس های این مجموعه می شود.
2- وجود رانندگان مطمئن و راه بلد بین شهری و درون شهری و دارای تجارب ارزشمند در امر سرویس دهی های بین شهری.

3- کارگران و بارچین های متخصص و دوره دیده و بدون حاشیه که به خوبی با وظایف خود آشنایی دارند.
4- تنوع انواع ماشین یکی دیگر از دلایل استقبال هموطنان عزیز می باشد. ماشین های سبک مانند وانت بار – نیسان و ماشین های سنگین خاور مسقف تریلی کامیون ده چرخ و ...

علاوه بر موارد مهم فوق خدمات جانبی زیر نیز باعث استقبال روزافزون از مجموعه عظیم باربری نتسان شده است :

ارسال در کمترین زمان - 7 روز هفته، 24 ساعته - پیگیری آنلاین بار و بارنامه معتبر- بیمه بار و پوشش کامل بار ارسالی- بسته بندی توسط تیم بسته بندی کالا و ...

سوالی که بسیاری از هموطنان عزیز از این مجموعه می نمایند این هست که چه عواملی باعث کاهش قیمت سرویس های مجموعه نتسان شده است چرا که یکی از دلایل استقبال از این باربری همین کاهش قیمت بوده است و حتی گاها همکارانمان این سوال را مطرح می نمایند در ادامه دلایل این کاهش قیمت را بیان خواهیم نمود.

 1- اولین و اساسی ترین ایده باربری نتسان برای کاهش قیمت به نفع مشتری این بود که روی مسیرهای برگشت سرمایه گذاری شود . به عبارت دیگر وقتی سرویس از تهران به بیرجند می رود مسیر بازگشت از بیرجند را خالی برنگردد که اگر این اتفاق بیفتد و مسیر برگشت نیز ماشین خالی نباشد به شدت برای مالک ماشین توجیه دارد که قیمت سرویس رفت را نیز کاهش دهد.

2- دومین دلیل ارزانی این می باشد که باربری نتسان تا 70% از حق کمسیون خود گذشت و تخفیف در نظر گرفت به عبارتی دیگر اگر قرار بود برای یک سرویس نتسان 10 هزار تومان کمسیون بردارد آن را تا 3 هزار تومان کاهش داد.

3- و اما سومین دلیل این هست که در استخدام رانندگان منصف همت گمارد و تلاش گسترده ایی را در این زمینه انجام داد و بلاخره توانست به نتایج خوبی نیز برسد از طرفی رابطه مستقیم بین کاهش سود و افزایش فروش وجود دارد به عبارتی با کاهش سود و پایین آمدن نرخ نهایی کرایه تعداد سرویس ها  افزایش پیدا میکند و در نهایت منجر به افزایش درآمد برای رانندگان و مجموعه باربری می شود.

اما در مورد مسیر از تهران به بیرجند و سایر شهرهای استان خراسان جنوبی : برای حمل بار- اثاثیه -خرده بار و اسباب کشی از تهران به بیرجند شما میتوانید از 3 مسیر استفاده نمایید.

مسیر 1     1135 کیلومتر     12 ساعت و 34 دقیقه
مسیر 2     1203 کیلومتر     12 ساعت و 58 دقیقه
مسیر 3     1141 کیلومتر     12 ساعت و 59 دقیقه در تصویر شاخص میسر کاملا واضح نمایش داده شده است.

باربری تهران به بیرجند آماده حمل بار و اثاثیه شما همشهریان عزیز به بیرجند می باشد.


0 نظر



نظر شما چیست؟

1 | 1 رای Book