خانه اسباب کشی منزل |با 70% تخفیف و بیش از 15 سال سابقه در مشهد |نتسان
2021-06-15 14:57


اسباب کشی منزل |با 70% تخفیف و بیش از 15 سال سابقه در مشهد |نتسان
دسته بندی: باربری | در: 1400-3-25


اسباب کشی منزل – گروه حمل و نقل باربری مشهد با نام تجاری نتسان با افتخار آماده ارائه انواع خدمات اسباب کشی و اثاث کشی منزل و کالای اداری تجاری در تمام ساعات شبانه روز و توسط کارگران ماهر می باشد. شما با جستجوی یکی از عبارت اسباب کشی منزل - توصیه های اسباب کشی منزل- اسباب کشی منزل در تهران- قیمت اسباب کشی منزل- اسباب کشی منزل در مشهد- عکس اسباب کشی منزل- راهنمای اسباب کشی منزل- اسباب کشی در کرونا که تخصص گروه حمل و نقل نتسان می باشد وارد این صفحه شده اید.

اسباب کشی منزل – گروه حمل و نقل شهری و جاده ایی نتسان  با 15 سال سابقه درخشان در حوزه حمل بار و اثاثیه منزل اداری تجاری با انواع خاور مسقف – نیسان – کامیونت - کامیون – تریلی و ده چرخ فعالیت دارد. ما با یاری خدا و کمک مشتریان متعهد خود توانسته ایم تا 70% هزینه سرویس های شهری و درون شهری خود را کاهش دهیم. موضوعات و کلیدواژه های   اسباب کشی منزل - توصیه های اسباب کشی منزل- اسباب کشی منزل در تهران- قیمت اسباب کشی منزل- اسباب کشی منزل در مشهد- عکس اسباب کشی منزل- راهنمای اسباب کشی منزل- اسباب کشی در کرونا احتمالا جستجو شده توسط شما می باشد که وارد این صفحه شده اید . این باعث افتخار ماست که همواره مشتریان ما بابت خدمات دریافتی مانند باربری اسباب کشی, اعلام رضایت نموده اند . 70% تخفیف هر نوع خدمات حمل بارهای سنگین - بسته بندی اصولی و حرفه ایی کالا و اثاثیه -  بارنامه معتبر و بیمه نامه معتبر و ..., هدیه مجموعه عظیم باربری نتسان به شما عزیزان می باشد. 
  اسباب کشی منزل و سایر خدمات حمل کالای منزل اداری و تجاری از مشهد به سراسر کشور همراه با ارزانترین قیمت کرایه نرخنامه و تعرفه تخصص اصلی گروه باربری مشهد با نام تجاری نتسان می باشد. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد توصیه های اسباب کشی منزل- اسباب کشی منزل در تهران- قیمت اسباب کشی منزل- اسباب کشی منزل در مشهد- عکس اسباب کشی منزل- راهنمای اسباب کشی منزل- اسباب کشی در کرونا  سلسه مقالات مختلف این سایت را جستجو نمایید . 
  اسباب کشی منزل و بیش ده ها خدمت دیگر توسط باربری مشهد با نام تجاری نتسان و به پشتبانی بیش از 15 سال حضور در جاده های کشور جهت اسباب کشی و اثاث کشی صورت میگیرد 70% تخفیف ویژه بابت خدماتی همچون توصیه های اسباب کشی منزل- اسباب کشی منزل در تهران- قیمت اسباب کشی منزل- اسباب کشی منزل در مشهد- عکس اسباب کشی منزل- راهنمای اسباب کشی منزل- اسباب کشی در کرونا هدیه ما به شماست.

ترفندهایی برای یک اسباب کشی اصولی وبی دردسر
اسباب کشی منزل - انتقال به خانه ی جدید هیجان انگیز و درعین حال سخت است. برای رفتن به خانه جدید قبل از جابه جایی بایستی تمام وسایل موجود در خانه را آماده کنید. معمولا بار اصلی اسباب کشی بر دوش خانم های خانه دار است.برای این که سختی های اسباب کشی را کم کنید باید از اطرافیان تان کمک بگیرید و چند نکته ساده را رعایت نمایید تا اسباب کشی آسان و راحتی داشته باشید. 
قبل از بسته بندی وسایل برای اسباب کشی با دقت به تمام اثاثیه منزل نگاه کنید و کارهای زیر را انجام دهید:
اسباب کشی منزل - معمولا در خانه برخی از وسایل اضافی و به درد نخور هستند، این وسایل را جدا بگذارید تا دور بریزید یا به کسی که احتیاج دارد بدهید. اگر چیزی دارید که مدت طولانی از آن استفاده نکرده اید، آن را ببخشید یا بفروشید. می توانید لوازم و کتاب های دوران دانشجویی را اهدا کنید. یا اگر منزل جدیدتان کوچک است می توانید برخی از لوازم غیر ضروری و دکوری خود را بفروشید. به تمام وسایلتان دقت کنید با جدا کردن دور ریختنی ها و فروختنی ها، وسایلی می مانند که باید نگه داشته و بسته بندی نمایید.


وسایل مورد نیاز برای اسباب کشی را بخرید
اسباب کشی منزل - قبل از اینکه بسته بندی اثاثیه منزل را شروع کنید ابتدا به خرید بروید و هر آنچه می دانید برای اسباب کشی لازم و ضروری است مانند کارتن با ابعاد یکسان و به اندازه وسایل خود، چسب پهن، نایلون حباب دار، کیسه زباله، روزنامه، ماژیک تهیه کنید تا در حین کار مجبور نشوید به خرید وسایل بروید.
بسته بندی وسایل اسباب کشی
وسایل ضروری خود را مانند اسناد و مدارک مهم، کارت های بانکی، پول، شارژر، هدفون، تبلت و …، حوله و مسواک و شامپو در یک کیف قرار دهید و آن کیف را با خودتان حمل کنید.
بشقاب ها را ته کارتن نچینید
اسباب کشی منزل - وسایل شکستنی خود را در کارتن قرار دهید و لابه لای آنها لباس های خود و یا نایلون حباب دار قرار دهید و یا به آنها روزنامه بپیچید. برای اینکه بشقاب هایتان در حین حمل و نقل نشکند، آنها را ته جعبه نگذارید بلکه آن ها را داخل روزنامه بپیچید و نزدیک لبه قرار دهید زیرا اینگونه بشقاب ها سر جای خود محکم و ثابت می مانند و احتمال شکسته شدنشان کم است.
ظروف سنگین تر را ته جعبه بگذارید
هنگام بسته بندی ظرف های بلور، ظروف سنگین تر را ته گذاشته و ظرف های کوچک و ظریف را رو قرار دهید تا هنگام جابه جایی احتمال شکستن آن ها کم تر شود. احتمال شکستن وسایل سنگین در وسط جعبه های بزرگ بیش تر است.
وسایل ریز را داخل کارتن های بزرگ قرار دهید
اسباب کشی منزل - اگر می خواهید احتمال شکستن وسایل تان کمتر شود، هنگام بسته بندی، وسایل کوچک را داخل کارتن های بزرگ و وسایل بزرگ را داخل کارتن های کوچک قرار دهید. این کار را در مورد کتاب انجام دهید. در صورت پر کردن کارتن بزرگ از کتاب های کوچک جعبه وزن زیادی پیدا کرده، حمل آن سخت می شود.
وسایل مشابه را با هم بسته بندی کنید
وسایل مشابه را با هم بسته بندی کنید تا زمان باز کردن کارتن دچار سردر گمی نشوید. مثلا هیچگاه وسایل آشپزخانه را با داروها داخل یک جعبه نگذارید.
لباس ها را اینگونه برای حمل و نقل آماده کنید
اسباب کشی منزل - لباس ها را همانطور که به چوب رختی آویزان هستند در کیسه های بزرگ قرار دهید. اینگونه دیگر مجبور نیستید لباس ها را از چوب لباسی بیرون آورده، آن ها را یک به یک تا کرده، داخل کارتن قرار دهید.
برای جابجایی تشک از پلاستیک های بزرگ کمک بگیرید
بهداشت تشک بسیار مهم است. حواستان باشد تشک در هنگام حمل اسباب و اثاثیه نشکند و کمر آن خم نشود زیرا کیفیت تشک کاهش پیدا می کند و به کمرتان آسیب می رسد. تشک خود را قبل از بسته بندی تمیز کنید. اسباب کشی منزل - برای جابجایی تشک از پلاستیک های بزرگ مخصوص استفاده کنید و دور تا دور آن را حسابی بپوشانید و چسب کاری کنید.
گروه حمل و نقل شهری و جاده ایی نتسان  با 15 سال سابقه درخشان در حوزه حمل بار و اثاثیه منزل اداری تجاری با انواع خاور مسقف – نیسان – کامیونت - کامیون – تریلی و ده چرخ فعالیت دارد. برای حمل ونقل مطمئن و بی دغدغه می توانید روی ما حساب کنید.
  اسباب کشی منزل و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات اسباب کشی منزل - توصیه های اسباب کشی منزل- اسباب کشی منزل در تهران- قیمت اسباب کشی منزل- اسباب کشی منزل در مشهد- عکس اسباب کشی منزل- راهنمای اسباب کشی منزل- اسباب کشی در کرونا را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.

 


0 نظر



نظر شما چیست؟

1 | 1 رای Book