خانه ارزانترین نرخ حمل بار و اثاثیه از تهران و مشهد به تمام ایران
2020-01-05 17:19


ارزانترین نرخ حمل بار و اثاثیه از تهران و مشهد به تمام ایران
دسته بندی: باربری | در: 1398-9-14


موسسه باربری تهران و باربری مشهد با نام تجاری نتسان ارزانترین و بزرگترین باربری حمل بار و اثاثیه منزل و اداری از تهران و مشهد به سراسر ایران همراه با بسته بندی اثاثیه تا 70% تخفیف زیر قیمت و کرایه و نرخنامه تمام شرکت های باربری در خدمت هموطنان عزیز در شهر مشهد و تهران می باشد.

در این مقاله میخواهیم به معرفی باربری تهران و باربری مشهد با نام تجاری نتسان بیشتر آشنا شویم . باربری نتسان در حدود یک دهه قبل به طور همزمان در شهر تهران و مشهد شروع به فعالیت نمود  هدف از راه اندازی این باربری در دو شهر مشهد و تهران به طور همزمان این بود که بتوانیم با حداقل قیمت کلیه خدمات حمل بار – خرده بار و اثاثیه منزل و  اداری و بار و سایر خدمات سرویس دهی شهری و بین شهری را در تهران و مشهد ارائه دهیم.

از جمله خدمات اصلی باربری تهران و باربری مشهد حمل بار و اثاثیه بین شهری از مبدا دو کلان شهر مشهد و تهران به سراسر ایران می باشد. از جمله سرویس های بین شهری از مبدا تهران عباتنداز : حمل بار و اثاثیه از تهران به مشهد - تهران به اصفهان - تهران به کرج - تهران به شیراز - تهران به تبریز - تهران به قم - تهران به اهواز - تهران به کرمانشاه - تهران به ارومیه - تهران به رشت - تهران به زاهدان - تهران به همدان - تهران به کرمان - تهران به یزد - تهران به اردبیل - تهران به بندرعباس - تهران به اراک - تهران به زنجان - تهران به سنندج - تهران به قزوین - تهران به خرم‌آباد - تهران به گرگان - تهران به ساری - تهران به بجنورد - تهران به بندر بوشهر - تهران به بیرجند - تهران به ایلام - تهران به شهرکرد - تهران به سمنان - تهران به یاسوج

از جمله سرویس های بین شهری از مبدا مشهد عباتنداز : حمل بار و اثاثیه از مشهد به تهران - مشهد به اصفهان - مشهد به کرج - مشهد به شیراز - مشهد به تبریز - مشهد به قم - مشهد به اهواز - مشهد به کرمانشاه - مشهد به ارومیه - مشهد به رشت - مشهد به زاهدان - مشهد به همدان - مشهد به کرمان - مشهد به یزد - مشهد به اردبیل - مشهد به بندرعباس - مشهد به اراک - مشهد به زنجان - مشهد به سنندج - مشهد به قزوین - مشهد به خرم‌آباد - مشهد به گرگان - مشهد به ساری - مشهد به بجنورد - مشهد به بندر بوشهر - مشهد به بیرجند - مشهد به ایلام - مشهد به شهرکرد - مشهد به سمنان - مشهد به یاسوج .

باربری نتسان از آغاز فعالیت خود تدارک بسیار ویژه ای را در نظر گرفت تا بتواند قیمت – کرایه - نرخنامه و تعرفه حمل بار و اثاثیه را تا کمترین حد ممکن کاهش دهد و خوشبختانه خیلی زود این هدف محقق شد و اکنون سالهاست که باربری مشهد و باربری تهران با نام تجاری نتسان به عنوان ارزانترین باربری در مشهد و تهران شناخته شده می باشد. مدیران باربری نتسان برای رسیدین به این هدف سه سناریو را به طور همزمان دنبال نمودند تا توانستند به این موفقیت دست یابند که در ادامه به این سه روش اشاره خواهد شد.

 1- اولین و اساسی ترین ایده باربری نتسان برای کاهش قیمت به نفع مشتری این بود که روی مسیرهای برگشت سرمایه گذاری شود یا به عبارت دیگر تمام تلاش خود را انجام دهد تا سرویس ها از مسیر برگشت خالی و بدون بار برنگردن. به عنوان مثال اگر یک سرویس خاور یا نیسان از شهر مشهد به زاهدان 100 هزار تومان باشد و قرار باشد مسیر برگشت را خالی برگردد مطمنان حاضر نیست راننده کمتر از قیمت مشخص شده به سرویس دهی اقدام نماید اما اگر در مسیر برگشت یک سرویس از زاهدان به مشهد داشته باشد و خالی برنگردد قطعا میتوان روی هزینه هر دو مسیر رفت و برگشت کاهش قیمت شدیدی را اعمال کرد که هم برای راننده سود داشته باشد و هم برای مشتری.

2- با توجه به توضیحی که قبلا داده شد مبنی بر نحوه درآمد باربری ها, باربری نتسان تا 70% از حق کمسیون و پورسانت خود گذشت و تخفیف در نظر گرفت به عبارتی دیگر اگر قرار بود برای یک سرویس نتسان 10 هزار تومان کمسیون بردارد ان را تا 3 هزار تومان کاهش داد

3- در استخدام رانندگان منصف همت گمارد و تلاش گسترده ایی را در این زمینه انجام داد و بلاخره توانست به نتایج خوبی نیز برسد از طرفی رابطه مستقیم بین کاهش سود و افزایش فروش وجود دارد به عبارتی با کاهش سود و پایین آمدن نرخ نهایی کرایه تعداد سرویس ها  افزایش پیدا میکند و در نهایت منجر به افزایش درآمد برای رانندگان و مجموعه باربری می شود.

در پایان مجددا یادآوری می نماییم که اگر تمایل دارید بار و اثاثیه خود را از مشهد و تهران به سراسر کشور حمل و جابجا نمایید حتما با باربری مشهد و باربری تهران با نام تجاری نتسان تماس حاصل فرمایید تا بعد مشاوره با کمترین و ارزانترین قیمت و تعرفه بار شما را به مقصد حمل و جابجا نماییم.


0 نظر



نظر شما چیست؟

1 | 1 رای Book