خانه ارزانترین باربری اسباب کشی و اثاث کشی منزل در مشهد و تهران تخفیف ویژه
2020-01-25 20:50


ارزانترین باربری اسباب کشی و اثاث کشی منزل در مشهد و تهران تخفیف ویژه
دسته بندی: باربری | در: 1398-8-29


اگر می خواهید ارزان اسباب کشی و اثاث کشی نمایید اگر می خواهید مطمئن و با خیال آسوده بار و اثاثیه منزل و اداری خود را در شهر مشهد و تهران حمل و جابجا نمایید قویا تاکید می نماییم هم اکنون با ما تماس بگیرید. چرا که باربری نتسان ارزانترین باربری در ایران می باشد که در اوج کیفیت می باشد و آمده سرویس دهی درون شهری و بین شهری می باشد.

گروه باربری نتسان با داشتن صدها اکیپ در شهر مشهد و تهران حدود یک دهه قبل شروع به فعالیت نمود و یکی از اصلی ترین اهداف این باربری این بود که بتواند در حداقل زمان ممکن به عنوان ارزانترین باربری در شهرهای مشهد و تهران شناخته شود که خوشبختانه بعد از مدت اندکی با حمایت های هموطنان عزیزمان در انجام وظیفه اسباب کشی و اثاث کشی در مشهد و تهران به این هدف دست یافتیم.

قطعا همه ما بارها و بارها یا برای خود و یا اطرافیانمان اسباب کشی و اثاث کشی انجام داده ایم و قطعا همه ما به خوبی واقف هستیم که بایستی این کار به صورت اصولی و با رعایت نکات فنی صورت گیرد تا در پایان جابجایی و حمل اثاثیه خاطره خوش در ذهنمان جای بگیرد و گرنه در صورت عدم رعایت نکات مهم در امر اثاث کشی و اسباب کشی احتمالا متضرر شده و از آن اثاث کشی خاطر خوبی نداشته باشیم.

یک از مهمترین نکات در اسباب کشی و یا اثاث کشی این می باشد که سعی نماییم که باربری را انتخاب نماییم که با تجربه باشد و بعد درخواست سرویس دهی نماییم این کار به چند دلیل ضروری می باشد اولا اینکه باربری باید دارای تنوع گسترده از انواع ماشین های سبک و سنگین باشد که هر نوع نیاز را بتواند تامین نماید دوما باربری باید دارای کارگرهای ماهر و متخصص در حمل اثاثیه و اسباب کشی داشته باشد سوما اینکه باربری باید بارچین های حرفه ایی داشته باشد تا بتواند به طور صحیح بارها را بچیند که در موقع تخلیه بار به ترتیب مناسب وسایل در مکان جدید قرارگیرد.

یکی از نکات مهم دیگر در اسباب کشی و اثاث کشی که خیلی مهم و با اهمیت می باشد این هست که باربری باید دارای تجهیزات مجهز برای حمل و جابجایی بارهای سنگین باشد چراکه معمولا در هر اثاث کشی حداقل یکی دو اسباب و اثاثیه سنگین هست که بایستی با وسایل مخصوص و به صورت حرفه ایی و تخصصی جابجا شود تا احتملا به خود وسیله و یا دیواره های اطراف خسارت وارد نشود.

در کنار موارد فوق که کاملا ضروری می باشد یک باربری ایده آل بایستی ارزانترین نیز باشد چرا که به اعتقاد ما باربری موفق باربری می باشد که جمیع شرایط را به صورت همزمان داشته باشد به عبارتی خلاصه اینکه باربری را باید مشتریان از میان انبوهی از باربری ها انتخاب نمایند که اولا با دقت سرعت و کیفیت بالا سرویس دهی نماید و ثانیا بایستی نرخنامه – کرایه - قیمت و تعرفه بسیار خوبی نیز داشته باشد.

خوشبختانه باربری نتسان در شهر تهران و مشهد در جهت اثاث کشی و اسباب کشی  تمام موارد فوق را دارا می باشد یعنی هم توانسته است سرویس های متنوع و با کیفیت در اختیار همشهریان عزیر در شهر مشهد و تهران قرار دهد و هم اینکه در طی یک دهه گذشته با به کار بردن راهکارهای نوین, قیمت و کرایه سرویس های خود را تا 70% کاهش دهد که این در نوبه خود یک موفقیت بزرگ محسوب میشود .

البته با این وجود باربری نتسان همچنان در حال تلاش گسترده جهت بالا بردن کیفیت سرویس های درون شهری و برون شهری خود می باشد و هم اینکه تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا بتواند هرگونه کالا – اثاثیه-خرده بار و به طور کلی اثاث کشی و اسباب کشی را با حداقل قیمت و کمترین تعرفه انجام دهد تا به نوبه خود بتواند اندکی از هزینه های اسباب کشی و اثاث کشی را کم نماید.

باربری نتسان با دارا بودن صدها اکیپ آماده جهت سرویس دهی به صورت شبانه روزی و 7 روز هفته در خدمت شما هموطنان عزیز جهت اسباب کشی و اثاث کشی در مشهد و تهران می باشد. انواع ماشین های سبک مانند نیسان – پیکان وانت – آریسان و ... همپنین ماشین های سنگین مانند انواع خاور مسقف و روباز و پهلو بازشو و کامیون – کامیونت – ده چره و تریلی در خدمت شما هموطنان عزیز می باشد.


0 نظر



نظر شما چیست؟

5 | 1 رای Book