خانه ارائه بارنامه معتبر|با 70% تخفیف و بیش از 15 سال سابقه در مشهد |نتسان
2021-06-17 19:20


ارائه بارنامه معتبر|با 70% تخفیف و بیش از 15 سال سابقه در مشهد |نتسان
دسته بندی: باربری | در: 1400-3-27


ارائه بارنامه معتبر– گروه حمل و نقل باربری مشهد با نام تجاری نتسان با افتخار آماده ارائه انواع خدمات اسباب کشی و اثاث کشی منزل و کالای اداری تجاری در تمام ساعات شبانه روز و توسط کارگران ماهر می باشد. شما با جستجوی یکی از عبارت ارائه بارنامه معتبر- بارنامه چیست- پرینت بارنامه- بارنامه در چند نسخه صادر میشود- بارنامه رسمی- ظهرنویسی بارنامه- برگه بارنامه- استعلام صحت بارنامه- بارنامه جاده ای داخلیکه تخصص گروه حمل و نقل نتسان می باشد وارد این صفحه شده اید.

ارائه بارنامه معتبر– گروه حمل و نقل شهری و جاده ایی نتسان  با 15 سال سابقه درخشان در حوزه حمل بار و اثاثیه منزل اداری تجاری با انواع خاور مسقف – نیسان – کامیونت - کامیون – تریلی و ده چرخ فعالیت دارد. ما با یاری خدا و کمک مشتریان متعهد خود توانسته ایم تا 70% هزینه سرویس های شهری و درون شهری خود را کاهش دهیم. موضوعات و کلیدواژه های  ارائه بارنامه معتبر- بارنامه چیست- پرینت بارنامه- بارنامه در چند نسخه صادر میشود- بارنامه رسمی- ظهرنویسی بارنامه- برگه بارنامه- استعلام صحت بارنامه- بارنامه جاده ای داخلی احتمالا جستجو شده توسط شما می باشد که وارد این صفحه شده اید . این باعث افتخار ماست که همواره مشتریان ما بابت خدمات دریافتی مانند باربری اسباب کشی, اعلام رضایت نموده اند . 70% تخفیف هر نوع خدمات حمل بارهای سنگین - بسته بندی اصولی و حرفه ایی کالا و اثاثیه -  بارنامه معتبر و بیمه نامه معتبر و ..., هدیه مجموعه عظیم باربری نتسان به شما عزیزان می باشد. 
 ارائه بارنامه معتبر و سایر خدمات حمل کالای منزل اداری و تجاری از مشهد به سراسر کشور همراه با ارزانترین قیمت کرایه نرخنامه و تعرفه تخصص اصلی گروه باربری مشهد با نام تجاری نتسان می باشد. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد بارنامه چیست- پرینت بارنامه- بارنامه در چند نسخه صادر میشود- بارنامه رسمی- ظهرنویسی بارنامه- برگه بارنامه- استعلام صحت بارنامه- بارنامه جاده ای داخلی سلسه مقالات مختلف این سایت را جستجو نمایید . 

 ارائه بارنامه معتبر و بیش ده ها خدمت دیگر توسط باربری مشهد با نام تجاری نتسان و به پشتبانی بیش از 15 سال حضور در جاده های کشور جهت اسباب کشی و اثاث کشی صورت میگیرد 70% تخفیف ویژه بابت خدماتی همچون بارنامه چیست- پرینت بارنامه- بارنامه در چند نسخه صادر میشود- بارنامه رسمی- ظهرنویسی بارنامه- برگه بارنامه- استعلام صحت بارنامه- بارنامه جاده ای داخلی هدیه ما به شماست.

بارنامه چیست وچه اهمیتی دارد؟
بارنامه، سندی است که شرکت‌های حمل و نقل ( باربری‌ها‌ ) در ازای تحویل آن به متصدی حمل صادر می‌کنند که‌ صرفا برای حمل و نقل‌های زمینی، دریایی و هوایی صادر می‌شود. ارائه بارنامه معتبر- بارنامه اوراق بهاداری است که از طرف شرکت‌های حمل و نقل صادر شده و در آن مشخصات کالا، ارسال کننده، دریافت کننده، هزینه که شامل میزان بیمه، کمیسیون و صافی، تعداد و وزن کالا قید می‌شود.
اهمیت وجود بارنامه
صدور بارنامه از قراردادی بین فرستنده و حمل کننده بار صحبت می‌کند. بارنامه سندی که مشخص می‌کند که بار توسط صاحب کالا به مسئول حمل بار تحویل داده شده، بعبارتی نقش رسید کالا را دارد. ارائه بارنامه معتبر- حال با وجود بارنامه هر ادعایی که برخلاف مندرجات درون آن توسط طرفین ارائه شود هیچ گونه اعتباری ندارد زیرا تمام شرایط توسط طرفین قبل از صدور بارنامه، تایید شده است.
بطور خلاصه می‌توان گفت که: 
بارنامه دلیل مالکیت محسوب می‌شود.
بارنامه سندی است قابل معامله.
بارنامه باید بدون قید و شرط باشد مگر بصورت دیگری بین طرفین توافق شده باشد.
ضوابط و مقررات بارنامه
ارائه بارنامه معتبر- در صدور بارنامه بر اساس ضوابط و مقررات علاوه بر صادرکنندگان آن، فرستندگان، گیرندگان و رانندگان نیز بایستی از مقررات تبعیت کنند. برخی از این مقررات به شرح زیر می‌باشد:
الف: صادرکنندگان (شرکت یا مؤسسه حمل و نقل)
تنظیم یا تکمیل مندرجات بارنامه، به ویژه لحاظ نمودن کرایه حمل برابر قرارداد حمل؛
ارائه بارنامه معتبر- صدور بارنامه از مبدأ قانونی شرکت به سایر نقاط کشور؛
اخذ پروانه عبور برای بارهای ترافیکی و نیز صدور بارنامه جهت آنان؛
صدور بارنامه تحت پوشش بیمه مسؤولیت حمل (مسؤولیت مدنی حمل‌کنندگان)
ب: فرستندگان
اعلام مشخصات بار و آدرس دقیق و صحیح محل بارگیری؛
اعلام مشخصات گیرنده کالا و آدرس دقیق و صحیح محل تخلیه؛
اعلام مشخصات کالا از نظر تعداد، وزن، ارتفاع، طول، عرض، نوع بسته‌بندی و…
بارگیری به موقع ناوگان و اعزام آن به منظور جلوگیری از خسارتهای احتمالی .
ج: گیرندگان
تخلیه به موقع ناوگان به منظور جلوگیری از پرداخت حق توقف؛
ارائه بارنامه معتبر- پرداخت کرایه کل درج شده در بارنامه صادره توسط شرکت یا مؤسسه حمل و نقل بهراننده کامیون، کامیونت یا تریلر حامل کالا
د: رانندگان
نگهداری از بارنامه صادره جهت اخذ کرایه حمل در مقصد؛
حضور به هنگام بارگیری بار؛
عزیمت سریع پس از بارگیری در مبدأ برای به موقع رساندن کالا به مقصد؛
حفظ و نگهداری از محموله بارگیری شده از زمان بارگیری تا زمان تخلیه؛
حضور به هنگام تخلیه بار در مقصد باربری
گروه حمل و نقل شهری و جاده ایی نتسان  با 15 سال سابقه درخشان در حوزه حمل بار و اثاثیه منزل اداری تجاری با انواع خاور مسقف – نیسان – کامیونت - کامیون – تریلی و ده چرخ فعالیت دارد. برای حمل ونقل مطمئن و بی دغدغه می توانید روی ما حساب کنید.
 ارائه بارنامه معتبر و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات  ارائه بارنامه معتبر- بارنامه چیست- پرینت بارنامه- بارنامه در چند نسخه صادر میشود- بارنامه رسمی- ظهرنویسی بارنامه- برگه بارنامه- استعلام صحت بارنامه- بارنامه جاده ای داخلی را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.

 


0 نظر



نظر شما چیست؟

1 | 1 رای Book