خانه باربری مشهد به الوند| 70 % تخفیف خاور نیسان کامیونت تریلی
2021-06-23 12:51


باربری مشهد به الوند| 70 % تخفیف خاور نیسان کامیونت تریلی
دسته بندی: باربری | در: 1400-4-2


باربری مشهد به الوندبا افتخار اعلام می نماید که هر نوع اسباب کشی و اثاث کشی منزل اداری و تجاری را از مبدا مشهد به سراسر کشور توسط انواع خاور نیسان وانت کامیونت کامیون تریلی و ده چرخ از مبدا مشهد به الوندو قزوین- تاکستان- آبیک- بویین زهرا - آوج - البرز - بیستان -محمدیه - اقبالیه - محمودآباد نمونه – شال با ارزانترین قیمت و کمترین نرخنامه و تعرفه در مقایسه با دیگر همکاران و تا 70% تخفیف ویژه به صورت شبانه روزی و حتی در ایام تعطیل با بیش از 10 سال سابقه کار انجام می دهد.

باربری مشهد به الوند با بیش از 10 سال سابقه درخشان در حمل و نقل کالا و اثاثیه منزل شهری و بین شهری از مبدا مشهد به الوند و تمام شهرهای استان قزوین در خدمت شما همشهریان عزیز می باشد در این مطلب به موضوعات قزوین- تاکستان- آبیک- بویین زهرا - آوج - البرز - بیستان -محمدیه - اقبالیه - محمودآباد نمونه – شال خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه خدمات خود را از جمله انواع حمل بار و اسباب کشی از مشهد به الوندتوسط باربری مشهد با نام تجاری نتسان را با ضمانت و 100% تضمین شده در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهیم ما در مجموعه عظیم باربری مشهد همواره در کنار شما خواهیم بود. 
باربری مشهد به الوند با نام تجاری نتسان همچنین افتخار خود می داند که در ارائه خدمات بسته بندی اصولی و حرفه ایی بار – بیمه نامه معتبر - بارنامه معتبر حمل بارهای سنگین و نامتعارف و ... در خدمت شما بزرگواران باشد در حال حاضر ما آماده حمل هرنوع بار شما عزیزان از مبدا مشهد به شهرهای قزوین- تاکستان- آبیک- بویین زهرا - آوج - البرز - بیستان -محمدیه - اقبالیه - محمودآباد نمونه – شال می باشیم . ما در باربری مشهد با نام تجاری نتسان با بیش از 10 سال سابقه درخشان انواع جابجایی بار با خاور مسقف - خاور روباز – کامیونت – کامیون - تریلی و ده چرخ را برای مشتریان خود تدارک دیده ایم .

باربری مشهد به الوند- حمل بار و اثاثیه منزل و اداری از مشهد به الوند توسط مجموعه بزرگ باربری مشهد با نام تجاری نتسان صورت میگیرد که دارای بیش از 10 سال حضور موفق در جاده های مشهد و حومه می باشد تخفیف استثنایی - کیفیت کار - منظم و سریع بودن اولویت خدمات ما جهت باربری مشهد به الوند می باشد.

باربری مشهد به الوند- الوَند شهری است در شهرستان الونددر استان قزوین.شهر الوند دومین شهر بزرگ استان قزوین از نظر جمعیت و مرکز شهرستان البرز در ۱۴ کیلومتری جنوب شرقی شهر قزوین واقع شده. شهر صنعتی البرز بعنوان یکی از بزرگترین شهرهای صنعتی ایران در محدوده مستقیم شهر الوند بوده و شهرک صنعتی لیا در نزدیکی این شهر قرار گرفته‌است. این شهر یکی از شهرهای مهاجر پذیر به علت تداخل با کار در شهر صنعتی است. شهر سرسبز الوند دارای خاک بسیار حاصلخیزی بوده و اطراف شهر پر از باغها و کشتزارهای زیبا می‌باشد. باربری مشهد به الوند- شعبه‌ای از دانشگاه پیام نور و مؤسسه آموزش عالی کار در این شهر قرار دارد. الوند زادگاه موسیقیدان و خواننده شهیر ایرانی استاد ابوالحسن خان اقبال آذر می‌باشد. مسجد قدیمی الوند، خانه اربابی (عمارت اربابی) و تپه‌های تاریخی از آثار قدیمی و تاریخی این شهر می‌باشند
موقعیت طبیعی اقلیمی:شهر الوند در مجاورت شهر صنعتی البرز شکل گرفته و خاستگاه آن روستای الوند (واقع در جنوب غربی شهر فعلی) می‌باشد. این شهر به‌دنبال احداث شهر صنعتی البرز و در مجاورت آن، در اراضی درجه یک و دو کشاورزی دشت قزوین شکل گرفته‌است. از نظر اقلیمی دارای آب و هوای مدیترانه (نیمه بیابانی) با بارش متوسط سالانه ۳۱۲ میلیمتر می‌باشد دمای شهر در طول سال معادل ۱۳ درجه سانتی گراد است. باربری مشهد به الوند- جهت حرکت باد غالب که آزار دهنده‌است از جنوب شرقی و موسوم به باد راز یا شره می‌باشد که تؤام با خشکی هوا و افزایش دمای شهر می‌گردد. وجود ۲ گسل اصلی در دو سمت شمال (گسل قزوین) با فاصله تقریبی ۱۷ کیلومتری و جنوب (گسل آبیک) با فاصله ۶۶ کیلومتری منطقه را آسیب پذیر نموده‌است. 
حوزه نفوذ شهر:حوزه نفوذ شهر به سبب قرارگیری آن در جوار قزوین از گستردگی چندانی برخوردار نیست و صرفاً آبادی‌هایی که جهت دسترسی به قزوین به ناچار از الوند عبور می‌کنند تحت تأثیر بیشتر شهر الوند قرار دارند. روستاهای نصرت‌آباد، پیریوسفیان، مشعلدار، کمال‌آباد و تا حدودی حسن‌آباد کلج در حوزه نفوذ شهر الوند قرار دارند. به علاوه شهر صنعتی البرز و همچنین ناحیه صنعتی لیا در محدوده مستقیم شهر الوند واقع شده‌اند.
باربری مشهد به الوند-  از مشاهیر این قریه کوچک ابوالحسن اقبال آذر (۱۲۵۲-۱۳۴۹) فرزند ملا موسی معروف به «اقبال‌السلطان آذر» و «اقبال آذر» خواننده موسیقی ایرانی و صاحب یکی از قوی‌ترین صداها در آواز ایرانی بود. اولین صفحه ایرانی که پر شد در تفلیس وبا صدای ایشان بوده است. وی خواننده مکتب تبریز در موسیقی ایرانی بوده است.وی در سال ۱۲۷۷ ش قزوین را را ترک کرده و به تبریز رفت.
 باربری مشهد به الوند- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم انواع خدمات حمل بار و اثاثیه منزل و اداری از مشهد به الوند- حمل بار و اثاثیه منزل و اداری از مشهد به  البرز-قزوین- تاکستان- آبیک- بویین زهرا - آوج - بیستان -محمدیه - اقبالیه - محمودآباد نمونه – شال و ... را با ارزانترین قیمت و تا 10% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر همکاران در سطح شهر مشهد تقدیم مشتریان نماییم. توصیه می نماییم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به درخواست سفارش هر نوع خودروی سبک و سنگین را از هر شخص و شرکتی نمایید با شماره 09150276300 – 05136633333  تماس برقرار کنید تا از لیست قیمت با تخفیف ویژه  و 70% این مجموعه مطلع و بعد از مقایسته نسبت به سفارش خودرو مورد نظر اقدام نمایید.

 


0 نظر



نظر شما چیست؟

1 | 1 رای Book